Hei hoi solariumissa käyneet!!!

Riippuu sun ihotyypistä. Helposti palava ja hitaasti ruskettuva kestää ainakin mun tapauksessa alkuun 2 krt viikko, eka 15min ja sitten 20min ja sitä rataa....
Rusketus näkyi 4-6krt jälkeen.

En suosittele solariumia. Solariumsäteet erilaisia verraten aurinkon ruskettaviin säteisiin. Vaarallisempia.

Aikanaan vaan en tiennyt moista =) ja tuli käytyä!

Sama ongelma. Itellä 15 kertaa auttoi. Se riippuu aivan kuinka korkeella lamput ja millain muutenkin ottaa. Arkku (maaten hetki), tuoli (20min)vai lattiasolarium (oleskellaan 30min ja lamput korkeemmalla).
Yhdessä kylpylässä sanottiin että kosteuttavaa rasvaa kannattaa laittaa solariumin ajaksi kasvoihin ja olkapäihin ettei ala punottamaan ja kärsi lämmöstä.

Zoe-F
Kyllä mä vasta kävin solariumissa :D Alko iho olemaan niin kehnossa kunnossa, kun ei oikein hangillakaan rusketu näillä talvilla. Ahisti kyllä vähän makoilla selällään rv 32 menossa.
Aika harvoin käyn. Ehkä kaksi kertaa syksy talvi kevät aikana.
Olin ekallakin kerralla sen 20min, enkä palanut vaikka ihoni on valkoinen ja hiuksissa hieman punertaa. Mutta se on ihan jokaisen omasta ihosta kiinni miten kestää.

Jos käy sellaisessa arkkusolariumissa sen kymmenen kertaa 20 min. Niin kesällä ei saa olla enään ollenkaan auringossa, ihosyövän riski on niin korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
haluatko äkkituloksen vai ihan normivauhtia olevan?
Ömömöm...
Enhän ees tienny tommosista vaihtoehdoista....
Jaksatko selittää?
jaksan toki. en tosin tiedä miten atooppinen ihottuma reagoi siihen valoon :/
elikkä jos haluat vaikka todella pikaisesti rusketuksen niin silloin käyt joka päivä 10min/max viikon ajan. mutta tasaista vauhtia tulevan niin kerran viikossa kahden kerran ajan 10min, sitten kolmannella kerralla 20min ja sitten voikin käydä 3-5viikon välein ylläpitämässä rusketusta 10-20min. missään nimessä samana päivänä et voi olla oikean auringon alla ja solariumissa!!! ja kannattaa katsoa mitkä olisivat suositukset sun iholle, palaako se herkästi? jos palaa niin sun ei kannata kokeilla edes 20min aikaa!!!

vierailija
Laita astetta tummempi meikkivoide/ puuteri... ihotyypistä riippuen tai poskipuna, jos haluat olla elävämmän värinen... Tai osta eriväirset paidat tai kokeile ensin vaihtaa vessan hehkulampun väriä.. pääset halvemmalla! :D

Yhteistyössä