Hei helppikää, ku ahdistaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaarikajook
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaarikajook

Vieras
Meillä kävi tänään kuntotarkastuksen tekijä joka tonki sormillaan meiän wc:n koloja ja kaivoi TOSI likaista lattiakaivoa jossa mahdollisesti myös taaperon kakkaa potan pesun jäljiltä.

Sit niillä samoilla käsillä ja laitteilla meni keittiöön tutkimaan ja osui tasoihin ja tiskiharjaan niillä.

Tasoja oon putsaillut ja ostanut uuden tiskiharjan, mutta vieläkin ahdistaa jos sitä skeidamönjää on jossain keittössä.. Oon raskaana ja pelkään kuollakseni saavani jonkun ruokamyrkytyksen tai vastaavan nyt :(

olenko putsannut tarpeeksi perusteellisesti. . .

Toiset ei ehkä putsais ollenkaan.. Ärsyttää kun piti sanoa sille, että alota keittiöstä, mutta paineli suoraan päätä vessaan. :(

AH-DIS-TAA

Mutta hei, ethän sä voi koskaan tietää, kun vaikka kättelet jotain ihmistä, mihin se on kätensä viimeksi tunkenu! Tai yleensä kun teille tulee joku ja koskee vaikka keittiön hanaan juodakseen, se on voinu pihalla jus tullessaan vaikka salaa kaivaa takapuoltaan :D !
Antteks, mutta minusta toi on nyt kyllä hysteeristä! Luultavasti pidät sen WC:nkin siistinä, kun noin tarkka olet, joten ei varmasti ole mitään hätää!

jonku amerikkalaistutkimuksen ( Ylläri ) mukaan ihminen kättelee elämänsä aikana 7 ihmistä, joka on juuri tyydyttänyt itsensä, eikä pessyt käsiään. siitä vaan arvaamaan keitä ne 7 on :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mutta hei, ethän sä voi koskaan tietää, kun vaikka kättelet jotain ihmistä, mihin se on kätensä viimeksi tunkenu! Tai yleensä kun teille tulee joku ja koskee vaikka keittiön hanaan juodakseen, se on voinu pihalla jus tullessaan vaikka salaa kaivaa takapuoltaan :D !
Antteks, mutta minusta toi on nyt kyllä hysteeristä! Luultavasti pidät sen WC:nkin siistinä, kun noin tarkka olet, joten ei varmasti ole mitään hätää!

Wc on kyl yleensä tosi siisti, mut nyt oli se lattiakaivo just tosi likainen ja kahteen päivään ei ollu saanut vessaa pestä...

Mutta. Oot ihan oikeessa ton suhteen, että vaikka mä voin omaa eläämäni valvoa ni en voi muiden. Kiitos!!! Helpotti!

Yhteistyössä