Hei Fjonga?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
useita kertoja viikossa saatan olla baarissa mikäli lapset ei ole mun luona =)
lapsia hoitaa heidän isä yleensä. hätätapauksissa jos on mun vuoroviikko niin mun veli tai kaveri.
eilen olin baarissa ja join koko illan alkoholittomia mangopläjäyksiä, jatkoilla otin kulauksen lakua kun baarinomistaja vaati. joten riippuu kyl ihan mielialasta tekeekö mieli vetää perseet ja eilen ei tehnyt =)

Miten sulla on varaa käydä kokoajan baarissa? Olet yh äiti. Millä lapsille tavarat ja vaatteet? Tiedän että olet sielä töissä, mutta käyt ilmeisesti muutenkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja paskis:
Oletko lastesi kanssa yhtään? vai ovatko 10 tuntia päivässä tarhassa ja sitten jossain hoidossa että pääset meneen?

tällä hetkellä ovat olleet kotihoidossa kun ovat olleet mun luona... töitä teen kotoa käsin tai otan kundit mukaan työpaikalleni :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
Miten sulla on varaa käydä kokoajan baarissa? Olet yh äiti. Millä lapsille tavarat ja vaatteet? Tiedän että olet sielä töissä, mutta käyt ilmeisesti muutenkin paljon.

mitä sä luulet et mä ansaitsen?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Baarissa nyt ei paljoa tienaa.Laskepa paljonko sulla menee baareiluun ja röökiin yms.? ihan mielenkiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Baarissa nyt ei paljoa tienaa.Laskepa paljonko sulla menee baareiluun ja röökiin yms.? ihan mielenkiinnosta.

justjust. eli sä et tiedä mitään =)
päätyöpaikkani on pr-vastaava. baarimikonhommat sivutyötä.
lisäksi teen promoja jne.

Hauskaa taas.

Fjongan ja lapset tuntevana väittäisin että emännällä on rahaa esim. bailauksella ansaittuna ja lapset voi hyvin. (kuin moni muori tienaa rahansa bailaamalla? Unelma duuni bailata ja saada rahat) Sulosia heppuja muuten fjongan lapset ovatkin. =)

Fjonga hei, sä voisit lisätä duuneihisi elämäntapakoulutuksen. Siihen vois kuulua a) miten yhdistetään työ, perhe ja huvi b) miten saadaan raha riittämään perheeseen ja huvitteluun c) miten saadaan aika riittämään perheeseen, huvitteluun, työntekoon ja palstailuun.

Tilauskirja näyttäis täyttyvän nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Miten niin baarissa ei paljoa tienaa? Baarin seinien sisäpuolella on paljon erilaisia työtehtäviä, joista saa erilaisia palkkoja. Baarejakin on erilaisia, sellasia yhden työntekijän räkälöitä ja monensadan työntekijän superclubeja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Fjonga hei, sä voisit lisätä duuneihisi elämäntapakoulutuksen. Siihen vois kuulua a) miten yhdistetään työ, perhe ja huvi b) miten saadaan raha riittämään perheeseen ja huvitteluun c) miten saadaan aika riittämään perheeseen, huvitteluun, työntekoon ja palstailuun.

Tilauskirja näyttäis täyttyvän nopeasti.

nyt lensi yli käen pesän ja pahasti... siis häh?

Uusimmat

Yhteistyössä