Hei feministit, missä teidän Refugees Welcome -kyltit ovat nyt kun maahan on tullut paljon ukrainalaisia sisaruksia jotka ovat paenneet oikeaa sotaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ne vanhukset ei kuulemma jaksa lähteä, ainaki mitä haastatteluja oon kattonu. Ei joku keskiverto 80-vee jaksa enää kävellä pitkiä matkoja.

Eivät jaksa aatella kielimuuria, ja mitä heillä olisi länsimaissa? Paukut kannattaa käyttää nuorempiin.
Jos mä oisin joku 75-v.ja sota tulis, niin antaisin pakolaisrahtien parhaat paikat nuoremmille. Ehkä viimesissä kuljetuksissa hyppäisin mukaan.
Kyllä yksi Echo vastaa kymmentä maatuskaa....
Sinun siis kannattaa jäädä pitämään jöötä kurittomille venäläissotilaille.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Enkä ole kyllä koskaan kuullut yhdenkään feministin sanovan esim. naisten olemattomista oikeuksista islamissa yhtään mitään, vaan päinvastoin.
1) Sulla on täysin väärä käsitys.

2) Johtuu siitä, että sulla on valikoiva kuulo/et ole tavannut tällaisia ihmisiä ja aidosti jutellut, kuullut ja keskustellut. Uskot vain vankasti omiin mielikuviisi.
 
vierailija
Olen äärimmäisen pettynyt teihin ja hävettää aivan sairaasti. Teillä on kokemusta näistä jutuista, mutta ette ole nyt saanut edes ukrainalaisia sisaruksia toivotettua tervetulleiksi.

Mistä tämä nyt johtuu? Noita vastaanottokeskuksiakn joita te pyöritätte, niissä on ilmennyt paljon puutteita.
Menen alkavalla viikolla notkumaan erään sellaisen VOKin lähettyville jos vaikka sieltä löytyisi hehkeä ja 20-30 v nuorempi vaimokandidaatti

terv aik mies
 
vierailija
Hyvin outoa 'pakolaisuutta' kun uusnatsin hallitsemasta ukrainasta maahamme tulee vain nuoria vaimoja lapsineen- miten ne vanhukset siellä kotimaassa pärjää ihan hyvin "sodan" keskellä...

koko laaja Länsi-Ukraianahan on aluetta jossa on ollut rauha koko ajan.
Vanhukset eivät halua lähteä. Jos oma poika on sodassa, niin haluavat olla lähettyvillä. Vanhat pariskunnat luottavat selviytyvänsä yhdessä. Sodassa olevat miehet käskevät vaimon ja lasten lähteä jotta heillä olisi yksi huoli vähemmän, ja paremmin pystyvät silloin myös keskittymään työhönsä/taisteluun.

Ei ole ollut kokonaan. Raketteja viuhuu silloin tällöin ja välillä istuvat väestösuojissa.
 

Yhteistyössä