hei autatteko mua turvaistuimen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Pitäis sangen nopeasti hommata uus turvaistuin autoon. Mutta mä olen ihan pää pyörällä niiden kanssa. Meillä on vanha auto, joten ei ainakaan semmoista missä se rauta on. Ja poika on vasta 1/2-vuotias. Painaa kuitenkin vajaa 11 kg. Ja istuin sais mielellään olla semmoinen mikä menee pidempään.

Mimmoinen? Ja mikä merkki? Ja miten asennetaan? Ja ja ja... A-P-U-A!!!

Britaxin uusin menee kuulema n. 5 vuotiaaksi, koska se pääntuki nousee. Saas nähdä miten käy, mutta ainakin se myyjä näin väitti. Hirveän kauan sitä miedänkin istuinta pähkäilin, ja nyt en edes muista, mikä sen tarkka nimi oli. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Britaxin uusin menee kuulema n. 5 vuotiaaksi, koska se pääntuki nousee. Saas nähdä miten käy, mutta ainakin se myyjä näin väitti. Hirveän kauan sitä miedänkin istuinta pähkäilin, ja nyt en edes muista, mikä sen tarkka nimi oli. :xmas:
tarkotat vissiin multi-techiä? meiltä löytyy se sama =)

Turkilmas
Mun suurin ongelma on tuo pojan iso koko suhteessa ikäänsä. Kun jostain mainoksesta just katsoin istuinta. Niin siinä oli kyllä sopiva painoraja, mutta sitten ikäsuositus oli 1-2 vuotiaille. Niin sitä vaan että jos ostan tuommoisen isommille lapsille tarkoitetun, niin voiko meidän pikkuinen semmoisessa edes istua?

Hiton vaikeeta..oikeesti :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mun suurin ongelma on tuo pojan iso koko suhteessa ikäänsä. Kun jostain mainoksesta just katsoin istuinta. Niin siinä oli kyllä sopiva painoraja, mutta sitten ikäsuositus oli 1-2 vuotiaille. Niin sitä vaan että jos ostan tuommoisen isommille lapsille tarkoitetun, niin voiko meidän pikkuinen semmoisessa edes istua?

Hiton vaikeeta..oikeesti :(
Kannattaa käydä kaupoissakin kyselemässä ja vertailemassa ja sitten kysyä palstaltl neuvoa/kokemuksia kun saa joitain merkkejä selville mitkä voisi käydä.

Yhteistyössä