Hei apua, mitä mä tolle rasvalle teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Oikeesti, nyt en tiedä yhtään mikä iski :o :o :o
MÄ paistoin MUNKKEJA.. siis MINÄ, joka oon moisen erheen joutunut viimeksi tekemään joskus yläasteella ehkä. Oon mä seonnut. Noh, hyviä tuli, mut mitä ihmettä mä teen ton rasvan kanssa? On varmaan jo aika jähtynyt tuolla kattilassa.. eiks sen voi säästää ens kertaan? Jostain syystä mä haluan seuraavankin kerran, se oli hauskaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Säästä, säästä. Ja paista paaaljon munkkeja. :D

Mut, siis.. säilyyks se ihan jos vaan heitän sen johki ja kaappiin? Vai pitäiskö se laittaa jääkaappiin? Vai peräti viileäkaappiin?
Entä jos nakkaan sen takapihalle ämpäriin, ei kai naapurin kissat mee lipittää niitä?

Huoh, this is hard :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mulle tulee näppyjä naamaan jos oon liian monta päivää syömättä suklaata. Ihan oikeesti, moon ihan kiero :D

Lucky bastard :hug: Ihan oikeesti mä en tiedä, mitä sille ihralle epitää tehdä mut älä ainakaan pihalle vie, mä vein kerran jotain lihan rasvaa ja lientä terassille jäähtymään, että sen voi sit heittää biojätteeseen ilman että leviää joka paikkaan. Toki sitten unohdin sen sinne ja siellä oli jo seuraavana päivänä ties mitä elikoita :x

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Lucky bastard :hug: Ihan oikeesti mä en tiedä, mitä sille ihralle epitää tehdä mut älä ainakaan pihalle vie, mä vein kerran jotain lihan rasvaa ja lientä terassille jäähtymään, että sen voi sit heittää biojätteeseen ilman että leviää joka paikkaan. Toki sitten unohdin sen sinne ja siellä oli jo seuraavana päivänä ties mitä elikoita :x

Juu ei, tosissani en ajatellut pihalle kyllä viedä.. mutta kiva kun jaoit tämän kokemuksen kanssani :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Juu ei, tosissani en ajatellut pihalle kyllä viedä.. mutta kiva kun jaoit tämän kokemuksen kanssani :heart: :D

Ei sentään (sinnekin) ilmestynyt heti niitä ihania toukkia, jotka kesällä aina asuu biojätteessä :D (Yritän olla tänään positiivinen)

Yhteistyössä