hei 70-80cm lasten äidit

  • Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
eräs
Olisi kiva tietää lapsenne pituus ja jalkojen (lonkasta mitattuna) ja muun vartalon pituus (päälaesta lonkkaan) erikseen. Ihan siksi vaan kun tuntuu että meillä lapsella pitkä selkä ja lyhyet jalat.
 
:) Eihän ton kokoiset vauvelit oo vasta,ku vuoden kieppeillä.Kasvu jatkuu ja mittasuhteet tulee normaaliks sit myöhemmin.Useimmilla vauvoilla näyttää olevan iso pää,mutta sit ne vasta hullunkurisen näköisiä ois,jos mittasuhteet ois samat,ku aikuisilla =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2004 klo 09:20 eräs kirjoitti:
Olisi kiva tietää lapsenne pituus ja jalkojen (lonkasta mitattuna) ja muun vartalon pituus (päälaesta lonkkaan) erikseen. Ihan siksi vaan kun tuntuu että meillä lapsella pitkä selkä ja lyhyet jalat.




Suoraan sanottuna en viitsi mitata ja tuskin pysyis paikallaankaan.En oikein ymmärtänyt miksi olet huolestunut,ihan normaaliahan tuo lapsella on,vai luuletko kääpiökasvuisuutta? :D
 
näin meillä
En jaksa mittailla, mutta voin sanoa, että meiltä löytyy niin lyhytselkäisiä kuin pitkäselkäisiä lapsia. Pusero-housuyhdistelmissä eivät housut ja paita ole yleensä samaan aikaan sopivat. Minä ja siskoni olemme hyvä esimerkki erosta, siskoni on muutaman sentin minua pidempi, mutta hänen housunsa ovat minulle 10 cm liian pitkät. Jos minulla olisi samanpituiset jalat, olisin varmaan yli 185 cm pitkä.
 
no meijän poika on periny äidiltään ja isältään lyhyt jalkaisuuden eli meillä poika 6kk ja pääsääntöisesti käyttää 70-80 cm paitoja ja bodyja mut housut on viel 68 cm... 70cm:ki näyttää kohtuuttoman suurelta...
molemmilla vanhemmilla on siis lyhyet jalat... ainoo huono puoli et aina saa olla lyhentämässä housuja kun ei löydä suoraa sopivia :D :D :D
 

Yhteistyössä