Hehkutus-pino kohta synnyttäville!!

Jiiihaa!! :wave: Kahen vkon päästä saa alkaa jo ootella jakaantumista, max 3 vkoa! Ens vkolla saadaan sektioaika, ja sit otetaan rennosti viimeiset päivät!
JESS! Vihdoinki tää norsu-aika loppuu ja saadaan vauva kotiin! Kyllä on jo ootettuki! =) :heart: :kieh: :D On niin kiva fiilis nyt!
 
Sama täällä. Korkeintaan 3 vk jälellä mutta ihan normaali synnytys (toivottavasti) edessä. Maha on kyllä jo niin täynnä vauvaa, että vaikka kuin olin asennoitunut, että yli menee niin ei jaksais siltikään enää oottaa :kieh:
Mäkin haluaisin jo pienen nyytin syliin :heart: :heart:
 
Viikkoja 34+5, ainakin pari-kolme lisäviikkoa ois hyvä vielä saada, sit vois vaikka syntyäkin=käynnistää verenpaineen vuoksi ja mistä sen vielä tietää, vaikka taas myrkytyksenkin pukkais päälle.Olo on vaan niin tönkkö...kauheet turvotukset, kädet ja sormet puutuu, kun hermot pinteessä ja polilla, neuvolassa ja labrassa saa ravata alvariinsa.Olen niin tympääntynyt tähän paksuun olemukseen |O ...ei tullut hehkutusta tästä kirjotuksesta :ashamed:
 
Mie oon niin helpottunu että mun ei tartte pelätä että menee yhtään yliaikaseks. Sanoivat että mielummin leikataan jo vkolla 39! B)
Edelliset meni 2vkoa ja toinen meni 9pvää yli, ja se oli niin tuskasta oottamista ku mitään ei tapahtunu. Itkin vaan ja ootin joka päivä että josko ykski supistus tulis... Nyt on niin ihanan rento olo ku tiedän pääseväni leikkaukseen.
Käynnistykset oli kyllä kamalia kohdallani ku ei niistä sitte mitään tullu vaan sektioihin jouduin molemmilla kerroilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Mie oon niin helpottunu että mun ei tartte pelätä että menee yhtään yliaikaseks. Sanoivat että mielummin leikataan jo vkolla 39! B)
Edelliset meni 2vkoa ja toinen meni 9pvää yli, ja se oli niin tuskasta oottamista ku mitään ei tapahtunu. Itkin vaan ja ootin joka päivä että josko ykski supistus tulis... Nyt on niin ihanan rento olo ku tiedän pääseväni leikkaukseen.
Käynnistykset oli kyllä kamalia kohdallani ku ei niistä sitte mitään tullu vaan sektioihin jouduin molemmilla kerroilla.
:hug: Ymmärrän. Nimim. kokemusta on 8pv yli.

 
Täällä tänään rv 38+6, viikko laskettuun aikaan =) Olen kanssa lohdutellut itseäni sillä, että max kolme viikkoa enään, sitten on nyytti sylissä :heart: Vaikka kyllä mä jo nyt voisin syliin ottaa :heart:

Ja täälläkin kovin asennoitu siihen, että yliaikaiseksi todennäköisesti menee... Esikoinen päätti syntyä vasta rv 42+1 :D Mutta kyllä tämä äippä niin toivoo, että pikkukakkonen tulisi edes HIUKAN aikaisemmin. On hän ainakin kiusottelevaa sorttia, kun nyt parina yönä on tullut kipeitä supistuksia, mutta eipä ole synnytys vielä lähtenyt käynnistymään.... Toivottavasti meidän perheseen tulee juhannusnyytti :heart:
 

Yhteistyössä