HEH; siis avratkaa miten mulle kävi tänään!! *nolo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riemurasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riemurasia

Vieras
hirveenä pesin ja porstasin mattoja, bikinit päällä (jotta sais vähän sätteitä). no eiköhän perkele siinä rytinässä sitte paukahtanu bikinin yläosa auki!! onneks ei naapureita (toivottavasti) sattunu näkymään, kun meikä rouvan tissit heiluu vapaana tuulessa!!! ja ku en vielä meinannu saaha niitä takas kiinni..hitto että nyt naurattaa tuo, sillon vaan karjasin että HERRANE AIKA! KATO; MUN TISSIT NÄKYY!!! (mies siis oli siinä terassilla..)

Alkuperäinen kirjoittaja riemurasia:
hirveenä pesin ja porstasin mattoja, bikinit päällä (jotta sais vähän sätteitä). no eiköhän perkele siinä rytinässä sitte paukahtanu bikinin yläosa auki!! onneks ei naapureita (toivottavasti) sattunu näkymään, kun meikä rouvan tissit heiluu vapaana tuulessa!!! ja ku en vielä meinannu saaha niitä takas kiinni..hitto että nyt naurattaa tuo, sillon vaan karjasin että HERRANE AIKA! KATO; MUN TISSIT NÄKYY!!! (mies siis oli siinä terassilla..)

Noh kerrankos sitä tissi ulos karkaa. Mun siskolle kävi kerran uimarannalla niin kun juoksi lapsen kanssa rannalla, ettei huomannut että molemmat lollot karkas yhtäaikaa. Vieressään oli mustismies joka tokaisi, että viittisiksää laittaa noi piiloon .
:D

Yhteistyössä