heh, niin oli miehen reaktio arvattavissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras

Viime raskaudessa käytiin alkuraskauden ultrassa mielenrauhan vuoksi, ja ultralle tuli hintaa 120 e. Se on aivan liikaa mun erittäin säästävälle miehelle :D Meinasi saada slaagin sitä maksaessaan...
NOH, koska raskaus meni kesken rv 14+ , mies sanoi silloin, että seuraavassa raskaudessa ei sitten mitään alkuraskauden ultria, kun ei siitä mitään hyötyä mihinkään oo...

Tänään kuitenkin varasin ultran ja laitoin miehelle viestin että oon menossa, tykkäs tai ei. No se tietenkin vastasi ettei nää siinä mitään järkeä..

Ilmoitin sitten meneväni yksin jos ei kiinnosta :D Taitaa miehellä ylpeys pettää ultrapäivänä ja todennäköisesti lähtee mukaan kuitenkin .. kahtotaan vain ;) :D

Jestas mikä hinta.
Täällä oli 56? kun kävin.
Ja aion kyllä mennä jatkossakin, nyt kun on kaksi ikävää kokemusta takana niin ihan oman mielenrauhani takia menen, onneksi mies on samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Jestas mikä hinta.
Täällä oli 56? kun kävin.
Ja aion kyllä mennä jatkossakin, nyt kun on kaksi ikävää komeusta takana niin ihan oman mielenrauhani takia menen, onneksi mies oi samaa mieltä.

No mäkin esikoisesta toisella yksityisellä maksoin 80e, ja tällä kertaa aion mennä samalle yksityiselle..

Mä maksoin np ultrasta yksityisella "vaan" n. 85 euroa. Mut joo, joillekin miehille tuo raha on niin tärkeä. Jossain asioissa vaan ei niin kannattas katella hintaa. Eihän se toki mitään takaa et ultrattu on mutta silti.

Toi hinta kyllä saa nieleskelemään. Tai tietty riippuu perheen taloudellisesta tilanteesta, mutta en itse sitä maksaisi varsinkaan kun takana on kaksi keskenmenoa.

Milloin tuo alkuraskauden ultra muuten tehdään? Meinaan että tarjotaanko teill np-ultraa? Itse olen joka kerta ollut ilmaisessa ultrassa rv 10 eikä niissä tunnu mitään selkeämpää näkyvän, muutamaa viikkoa myöhemmin kokemus on jo parempi ja siitä voisin jotain maksaakin (vaikken tuota summaa siitäkään).

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä kyllä päässyt joka kerta halutessani julkisella puolella alkuvaiheen ultraan kun oon vaan soittanut ja varannut ajan, miksi pitää yksityisellä käydä ja maksaa noin valtavasti?? :o

Missäpäin asut?

Meillä täytyy olla jokin syy että pääsee.. Kipuja, vuotoja yms...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi hinta kyllä saa nieleskelemään. Tai tietty riippuu perheen taloudellisesta tilanteesta, mutta en itse sitä maksaisi varsinkaan kun takana on kaksi keskenmenoa.

Milloin tuo alkuraskauden ultra muuten tehdään? Meinaan että tarjotaanko teill np-ultraa? Itse olen joka kerta ollut ilmaisessa ultrassa rv 10 eikä niissä tunnu mitään selkeämpää näkyvän, muutamaa viikkoa myöhemmin kokemus on jo parempi ja siitä voisin jotain maksaakin (vaikken tuota summaa siitäkään).

Kyllä meille np-ultra tarjotaan mutta sinne on vielä niin perkuleesti aikaa, etten mä mitenkään malta sinne asti oottaa jos siellä sitten vaikka todetaan että "kas tuulimuna".. Jos on tuulimuna niin haluan hoitaa sen alta pois nopeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä kyllä päässyt joka kerta halutessani julkisella puolella alkuvaiheen ultraan kun oon vaan soittanut ja varannut ajan, miksi pitää yksityisellä käydä ja maksaa noin valtavasti?? :o

Esim mun paikkakunnalla ei julkiselle puolelle pääse np ultraan. Ei ole osaavaa väkeä ja tarpeeksi hyviä vehkeitä kai. Eka ultra täällä rv 20 ja toinen rv 36 ja niistäkin pitää maksaa pkl-maksu 22e.

Milloin tuo alkuraskauden ultra muuten tehdään?
Meinaan että tarjotaanko teill np-ultraa? Itse olen joka kerta ollut ilmaisessa ultrassa rv 10 eikä niissä tunnu mitään selkeämpää näkyvän, muutamaa viikkoa myöhemmin kokemus on jo parempi ja siitä voisin jotain maksaakin (vaikken tuota summaa siitäkään).

Sitä kai suositellaan tehtäväksi kun viikkoja on kasassa vähintään kuusi.
Ja kyllä np-ultra tarjotaan juu, mutta mä en jatkossakaan halua sinne asti odotella jos on huonoja uutisia luvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Milloin tuo alkuraskauden ultra muuten tehdään?
Meinaan että tarjotaanko teill np-ultraa? Itse olen joka kerta ollut ilmaisessa ultrassa rv 10 eikä niissä tunnu mitään selkeämpää näkyvän, muutamaa viikkoa myöhemmin kokemus on jo parempi ja siitä voisin jotain maksaakin (vaikken tuota summaa siitäkään).

Sitä kai suositellaan tehtäväksi kun viikkoja on kasassa vähintään kuusi.
Ja kyllä np-ultra tarjotaan juu, mutta mä en jatkossakaan halua sinne asti odotella jos on huonoja uutisia luvassa.

Mutta eihän noilla viikoilla näy juuri muuta kuin pieni papu josta ei osaa sanoa muuta kuin löytyykö syke vai ei. Eikä niistä kuvissakaan hierveästi ihmeteltävää ole. Siksi tuo 120? kuulostaa hurjalta summalta tuosta maksettavaksi.

Mutta tietysti jos ihmisellä on varaa ja kokee siitä iloa saavansa niin varmaan on turhempiakin kohteita.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nii mitäs miehen mielipiteestä kun mammat jyrää

No jos on ollut keskenmenoja niin varmasti haluaa tietää onko siellä kohdussa joku...
Ja mun mielestä toi että mies on sanonut että ei ultraan koska siitä ei oo mitään hyötyä :o siis keskenmenon jälkeen noin sanonut :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

No jos on ollut keskenmenoja niin varmasti haluaa tietää onko siellä kohdussa joku...
Ja mun mielestä toi että mies on sanonut että ei ultraan koska siitä ei oo mitään hyötyä :o siis keskenmenon jälkeen noin sanonut :o

Juu tarkoitti sitä, että ihan hyvin voi malttaa kun ei se ultra sitä keskenmenoa voi estää.. mutta mä ainakin itse haluan asian pois nopeasti päiväjärjestyksestä jos kaikki ei ole hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Juu tarkoitti sitä, että ihan hyvin voi malttaa kun ei se ultra sitä keskenmenoa voi estää.. mutta mä ainakin itse haluan asian pois nopeasti päiväjärjestyksestä jos kaikki ei ole hyvin...

Siis miten pois päiväjärjestyksestä???
Miten se ultra siihen auttaa?

Mutta eihän noilla viikoilla näy juuri muuta kuin pieni papu josta ei osaa sanoa muuta kuin löytyykö syke vai ei. Eikä niistä kuvissakaan hierveästi ihmeteltävää ole. Siksi tuo 120? kuulostaa hurjalta summalta tuosta maksettavaksi.

Mutta tietysti jos ihmisellä on varaa ja kokee siitä iloa saavansa niin varmaan on turhempiakin kohteita.

No mulle se pienen pavun sekä sykkeen näkeminen toisi tietynlaisen rauhan.
Vaikea ehkä kaikkien tajuta.
Ja tuo 120? kyllä tuntuukin todella hurjalta, mutta ymmärrän myymää oikein hyvin.

Jännä miten erilasiia reaktioita nämä keskenmenot aiheuttaa. Meillä ensimmäinen raskaus päättyi rv12 ja seuraavissa, loppuun asti menneissäkin on ollut runsaista vuotoja vielä muutaman viikon tuota pidempään.

itse en jaksa uskoa raskauden jatkumiseen ennen rakenneultraa, eli koen sen puolesta nuo ultrat jotenkin turhiksi. Menen toki jos ne tarjotaan (niin kuin ollaan tehty) mutta en muuten menisi maksamaan niistä.

Viimeisimmässä raskaudessa rv 10 ultra ei herättänyt mitään tunteita, korkeintaan sen että ok, jotain siellä kasvaa. Np-ultra oli lähinnä varmistus ettei isompia turvotuksia ollut tai mitään muita poikkeamia näkynyt, en siinäkään osannut kokea suurempaa riemua tulevasta vauvasta. Varmaan kätilökin oli ihmeissään kun mies lähes hyppi riemusta ja itse vaan totesin että kiva juu. Rakenneultra oli sitten se minun ultra josta jäi kivat muistot ja alkoi meidän vauvan odotus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Siis miten pois päiväjärjestyksestä???
Miten se ultra siihen auttaa?

Että jos ois vaikka tuulimuna niin pääsis nopeesti tyhjennykseen...
Tai kohdunulkoinen, niin ennen kuin menee vaikeaksi niin saataisiin hoidettua pois...

kyllä se aina helpoittaa kun näkee vauvan sykkeen.Varinkin jos on takana keskenmeno niin tuo se rauhallisemman mielen odottajalle kun tietää että asiat on hyvin massussa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Jännä miten erilasiia reaktioita nämä keskenmenot aiheuttaa. Meillä ensimmäinen raskaus päättyi rv12 ja seuraavissa, loppuun asti menneissäkin on ollut runsaista vuotoja vielä muutaman viikon tuota pidempään.

itse en jaksa uskoa raskauden jatkumiseen ennen rakenneultraa, eli koen sen puolesta nuo ultrat jotenkin turhiksi. Menen toki jos ne tarjotaan (niin kuin ollaan tehty) mutta en muuten menisi maksamaan niistä.

Viimeisimmässä raskaudessa rv 10 ultra ei herättänyt mitään tunteita, korkeintaan sen että ok, jotain siellä kasvaa. Np-ultra oli lähinnä varmistus ettei isompia turvotuksia ollut tai mitään muita poikkeamia näkynyt, en siinäkään osannut kokea suurempaa riemua tulevasta vauvasta. Varmaan kätilökin oli ihmeissään kun mies lähes hyppi riemusta ja itse vaan totesin että kiva juu. Rakenneultra oli sitten se minun ultra josta jäi kivat muistot ja alkoi meidän vauvan odotus. =)

No mulla ei onneks ole ollut keskenmenoa, mutta noin saattaisin ajatella jos olis niin ikävästi käynyt. Mutta ihan arvailua tää vaan mulla on.

Ja kun mua niin toruttiin täällä palstalla kun en np-ultraan mennyt..olis pitänyt koska muuten en tietäis että vauva on elossa(siis palstan mukaan). Vaikka syke kuultiin jo rv11..

Yhteistyössä