Heh! Miun sisustushommat ei mennytkään ihan putkeen =)

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ellokselta tilasin verhot olkkariin ja makkariin. Laitoin ne ehti ikkunaan, et näkis mimmoset ne on paikoillaan.

Mies kun tuli kotiin, aikansa katseli verhoja ja lopulta totes: "Jos mie nyt ihan suoraan saan sanoa mielipiteeni näistä, ni nää olkkarin verhot on ihan liian synkät, ihanku jotkut goottitytön mekot ois ikkunassa."

Ja kun näki makkarin verhot, ni ne oli kuin pitsiset alushousut.

Olkkarin verhoista mie kyllä tykkäsin, mut pitää olla semmoset, et molemmat tykätään, joten verhot läks vaihtoon, mut pitsipöksyt saapi jäädä makkariin :D

Välillä joutuu miehiäkin kuuntelemaaan näissä sisustushommissa ;)

Mun mies on yrittänyt viikkokausia saada yhtä kypäräänsä meidän olohuoneen sisustuselementiksi, mut vaikka mä kuinka yritän ajatella, että tää on miehenkin koti, niin aina mä pölyjä pyyhkiessäni siirrän sen takas vaatekaappiin :D

Välillä joutuu miehiäkin kuuntelemaaan näissä sisustushommissa ;)

Mun mies on yrittänyt viikkokausia saada yhtä kypäräänsä meidän olohuoneen sisustuselementiksi, mut vaikka mä kuinka yritän ajatella, että tää on miehenkin koti, niin aina mä pölyjä pyyhkiessäni siirrän sen takas vaatekaappiin :D

Juu sehän se onkin ku joutuu niitä kuuntelemaan :D Poika ois tykänny olkkarinkin verhoista oli oli kovin pettyny ku ne otin pois.

Yhteistyössä