O
Opinion
Vieras
Mitä mieltä olette kiistellystä aiheesta mediassa että hedelmällisyyshoidot sallitaan myös lesbopareille/yksinhuoltajille?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Minä" puhuu asiaa!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 14:28 Minä kirjoitti:ja ihmettelen lisää, miten jaksetaan kyttäillä em. ryhmien hoitoja ja perätä isän oikeuksia? Missä ne lienevät kun tulee kyseeseen lapsista koituvien kustannusten jakaminen miehen ja naisen työpaikkojen kesken tai hoitovapaalle jääminen?
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 21:39 tytsi 16v kirjoitti:En ymmärrä...täällä ihmiset suhtautuvat positiivisesti lesbojen hedelmöityshoitoihin, mutta tuolla adoptio-osiossa lähes kukaan ei hyväksy homojen adoptio-oikeutta!!!
Ovatko lesboparit jotenkin homopareja parempia vanhempia??!!
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 16:35 scrn kirjoitti:Mulle aivan sama ketä hoidetaan kunhan se ei ole pois heteropareilta, nytkin on jo hirveät jonot lahjamunasoluhoitoihin ja joudutaan käyttämään ulkomaista spermaa.