head bang ja pureminen

eli mulla on 1 v 2kk ikäinen poika, joka on meinannu aiheuttaa muutamaan otteeseen mulle poskiluun murtuman, otsaan mustelmia, huulihalkion, murtuneen nenän yms. mukavaa! siis lyömällä omalla päällään. meneekö tämmönen ihana vaihe ohi pian, kun ei tunnu äidin kivun huuto vaikuttaa, kun naurattaa vaan. poika puree myös, mutta se alkaa onneksi helpottaa vaikka toisinaan taas tuntuu että ei... :eek:
 
Meillä myös tuota samaa, poika on nyt 1v.4kk...
Meillä rangaistuksena käytetään sitä että istahdan lattialle ja otan syliin ja kerron että joutuu jäähylle sen takia että puri ja purra ei saa...
Huutohan siitä tulee kun pitää sylissä kiinni eikä pääse leikkimäänkään.
Pidän sylissä niin kauan kun rauhottuu..
Meillä tämä tehoaa hyvin ja usein pelkkä uhkaus "jäähystä" riittää...

Tuohon milloin se loppuu en tiedä vastausta...
Olisi kiva kuulla jos jollain siitä kokemusta on...

Jaksamista sinullekkin, ihania pieniä ihmisiähän ne...
Mistä lie moinen "vallattomuus" :D
 
Voi ei! meilläkin poika paukuttaa päätään mutta minulla on ilm. alhainen kipukynnys koska en siedä sitä yhtään ja kiellän aina heti ja "rangaistukseksi" laitan pois sylistä. se on tehonnut tähän asti ja onneksi en ole vielä murtumia saanut! esikoiseni taas puri kaikkia ja sekin loppui aikanaan, joten eiköhän tämäkin mene ohi. sympatiani vauvarokille :headwall:
 
Nyt kun ajattelen niin tuo pään paukutus on viimeisen kuukauden aikana jäänyt, tyttö nyt 1,5 vuotta. Puremistakin on esiintynyt paljon vähemmän, uskaltaa jo pitää lähellä ilman että tarvitsee olla koko ajan varuillaan. Lähinnä puree enää väsyneenä. Kyllä varmaan ohi menee, ei huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvarok:
..poskiluun murtuman, otsaan mustelmia, huulihalkion, murtuneen nenän yms
Joo, aivan.

Mitä jos vaikka selittäisit hänelle mikä on pahoinpitelysyyte, niin ehkä nämä välikohtaukset saadaan kuriin ilman viranomaisia. :LOL:

Se on yhä pieni lapsi, joka ei ymmärrä satuttavansa sinua, ja kaikki hassut äänet mitä äiti päästää, on saatava siitä mammasta ulos yhä uudelleen.

Meillä on jääräpäälle riittänyt hyvin tiukka EI, minua poika ei pure, miestäni kylläkin, koska hän ei sitä pojalta kiellä.



 
Meillä kaksoset purevat toisiaan.Yleensä silloin kun on tappelu jostakin lelusta,mutta joskus saattavat toistensa"hellimisen"lomassa puraista toisiaan.

Ja tuosta päällä hakkaamisesta-meillä isi on se joka on joutunut pää hakkauksen kohteeksi,milloin ei ole nenään päällä muksastu niin sitten on poskeen...
 
eli nyt ollaan menty kuukausi eteenpäin, siitä kun laitoin ton ekan viestin. päällä lyöminen on loppunut, samoin pureminen! =)
eli joko se kieltäminen ja huutaminen auttoi tai sitten poika kyllästyi...

toivoa siis on!

ja nasu-u:lle: hihii!

 

Yhteistyössä