HCG rv 5+2 10 631 !!!

:whistle: Eli mulla otettiin rv 5+2 hcg ja se oli 10 631!! (eli kp 14 tikutin oviksen ,joka ilmeisesti oli sitten kp15 ,eli tuo on 23 päivää oviksesta kun kierto 28) ! Eikös se ole kohtalaisen korkee? Voiko tuo arvo tarkoittaa kahta ? Tai millasia teillä ollut ,joilla kaksi ihanuutta matkassa?? :)
 
Eli tuo voi tarkoittaa ihan miten vaan :headwall: mutta kieltämättä joku jännä tunne on, et olisi kaksi ,no ultra ensi viikolla ....siellä sitten näkyy mitä löytyy.Mulla ei ole neljässä aiemmassa raskaudessa ollut oikeestaan olleskaan pahoinvointia ,ja löytyy tyttöjä sekä poikia ,mutta nyt tuntuu et saattaa alkaa kauhee oksennusrumba ,jo tänä aamuna oli huonohappi :$

NOKKIS:Olikos teillä ihan luomu raskaus ?
 
Ihan luomuraskaus oli. Ja ihana sellainen kahden keskenmenon jälkeen kun kaikki meni hyvin loppuun asti. Olin myös aivan varma, että kaksoset on tulossa noin korkeilla hcg-arvoilla, mutta yksi vauva masussa kuitenkin köllötteli :heart: .

Toivotaan, että teillä kaksi vauvaa siellä masussa kasvamassa =) . Teille tulisi sitten oikein suur-suurperhe! Olispa ollut ihana saada kaksoset!
 
Heippa,

tarkastelin omasta kalenterista, että mulla oli 5+2 hcg päälle 14000. Kaksoset matkassa mukana ja huomenna käynnistyy 24. raskausviikko.

Oikein ihanaa odotusta sinulle ja hyviä ultrakuulumisia ensi viikolle! :heart:
 
No nyt soitin tulokset ja tänään rv 5+6 se oli 30 289 :/ viimeksi siis rv 5+2 10 631.....ei ole ihan tuplaantunut joka toinen päivä ,varmaan kolmen päivän välillä ...onkohan tuo nousu huonon näköinen? Joka tapauksessa toi arvo menee kuitenkin yli viitearvojen ,mut ei sillä mitään väliä kai ole.
 
Ei se nousu huonolta näytä ainakaan sen mukaan miten mulla arvot nousivat.
Mulla rv 6+0 oli hcg 37 238. En siis olisi huolissani :)
Totesin myös silloin, että arvot menevät yli viitearvojen, mutta nehän ovat vain viitearvoja. Ei kaikki "normaalit" arvot mahdu näiden arvojen sisäpuolelle.
 

Yhteistyössä