HCG, millaisia arvoja teillä on ollut varhaisraskaudessa?

Hei
Olen ollut kahden alkion siirrossa 1.6 ja eilen pp 14 testasin haalean plussan.

Kävin tänään ultrassa, ensimmäinen lääkäri löysi sieltä pienen mustan ympyrän muotoisen alueen, mutta toinen konsultoiva lääkäri sanoi, ettei se ole valitettavasti mitään ja jos olisi niin pitäisi olla viikoilla 4 jo isompi kuin muutaman millin. Näin sen mustan pallukan itsekin, toivoisin niin, että se olisi pieni prinsessamme/prinssimme.

Kävin sitten myös verikokeessa ja olen aivan tyrmistynyt, että arvo oli vain 8. Lääkäri meinasi, että pitäisi jo näillä viikoilla 4+1 olla yli 1000. (vaikka alkion siirrosta vasta kaksi viikkoa)

Jotenkin jäi ristiriitainen tunne, toinen lääkäri ensin näki ja sanoikin, että mitä pidempään hän sitä katsoo niin se näyttää ruskuaispussilta... mutta kun haki toisen konsultoimaan niin se ei sitten taas nähnyt mitään.

Se tästä taas... tämä oli muistaakseni jo viides siirto meillä, tuloksena kolme negaa ja yksi keskenmeno. Olen vältellyt palstaanne, sillä ajattelin, että jos en stressaa niin tulisin paremmin raskaaksi, mutta nyt jos koskaan tarvitsisin tukea kanssasisarilta.

Joka tapauksessa, pitää nauttia elämästä!
Hyvää kesää kaikille kaikesta huolimatta.

RouvaP
 
RouvaP, oliko sulla PAS vai tuoresiirto? Minä plussasin tästä PAS:ista myös matalilla hcg-arvoilla, pp12 oli hcg 24. Nyt on rv 9+6.

Mulla arveltiin että alkio olis kiinnittynyt normaalia myöhemmin kun arvo kuitenkin nousi viikossa tarpeeksi. Aika omituiselta kuulostaa että jo 4+1 pitäisi olla hcg yli 1000!

Kovasti tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti sullakin tuo arvo vielä nousee!
 

Yhteistyössä