Hcg-arvosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirtsu76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mirtsu76

Uusi jäsen
29.06.2005
25
0
1
Kiinnostaisikin tietää, millaisilla hcg-arvoilla olette plussanneet ja monesko piinapäivä silloin oli? Entä millä hoidolla plussasit?
Itse plussasin pp14 PAS:ista ja hcg oli 116. Jotenkin mulla on sellainen tunne, että onko tuo arvo tarpeeksi iso vai onko se liian alhainen?

Kiitos, jos joku viittii vastata! :flower:

-Mirtsu rv6+3 -

Onnea! Tuo on kuule ihan hyvä arvo. Mulla oli reilut 200 kun aloin poikaa odottamaan(eka pas). Vuosi sitten oli 48(toka tuoresiirto), mut meni kesken. Nyt tämän tuoreimman arvot oli pp10 48 ja pp14 124(kolmas tuoresiirto). Nyt rv20+3. Naikkarilla pitävät 50 ala-arvona, että on edellytykset raskaudelle. Voi siis alemmillakin onnistua, mut 50 tai yli niin on ihan hyvät mahikset. <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 13:27 Alexandria kirjoitti:
Kauhia kun alkoi pelottamaan tää keskustelu.Mulla oli IVF-hoidosta pp12 HCG 57,4...Mun mahdollisuudet taitaa siis olla aika pienet?Vatsakipuja on kyllä aika usein mutta ei vuotoa vielä...

Kyllä tuo ihan hyvältää kuulostaa, jos tuo arvo kerran pitäis tuplaantua vuorokaudessa, niin olisihan sulla pp 14 tuo arvo jo ihan hyvä...
Eikö sulle määrätty uusintatestiä? Mulla kun viime syksynä oli pp14 hcg 57, niin silloin sitä seurattiin ja se osottautuikin kohdunulkoiseksi...

Mutta, toivon sulle parasta! :hug:

Mulle annettiin UÄ aika 19.10 jolloin katsotaan oonko "oikeasti" raskaana.Ja jatkot sitten sen pohjalta.Täytyy toivoa että kaikki on ultrassa ok silloin pitäis olla viikkoja 7 et kai siellä sykekin jo pitäis näkyä... :/