Hayday!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koukussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koukussa

Vieras
Pliis, kaipaan apuja! Miten saan lisättyä ihmisiä naapureikseni? Pystyn lisäämään seurantalistalle muutaman, ehkä viisi, ja sitten peli sanoo ettei enempää saa? En halua yhdistää peliä facen kautta.

Ja toinen juttu, miten pääsen selaamaan mitä ihmisillä on myytävänä muuten kuin lehden kautta? Siellä on päivästä toiseen samat munat ja pekonit, mä tartten esim keksejä, juustoa jne. Mistä mä niitä saan ostettua?

Siinä lehdessähän ne vaihtuvat muutaman minuutin välein.. Selaa lehteä (monta sivua) ja kun avaat yhden "ilmoituksen" näet mitä kaikkea ko. henkilöllä on myynnissä. Siis jokainenhan voi laittaa vaikka kuinka paljon eri tuotteita myyntiin..

Sun pitää yhdistää itsesi Facebookiin tai gamecenteriin. Mä en myöskään Facebookiin yhdistä, mutta gamecenteriin kautta olen saanut paljon pelikavereita. Niitä löytyy, joillakin on maatilanimenä gamecenterin tunnus, lähetät vain kaveripyyntöjä.

No menet lehden kautta jonkun kauppaan, siellä voi olla muutakin myynnissä.

Et valitettavasti voi ostaa kaikkia tarvitsemiasi niinkuin kaupasta vaan siellä lehdessä ilmotetaan niistä mitä on sillä hetkellä myynnissä :( Tästä on ollu siellä foorumillakin juttua että jossain vaiheessa ei koskaan näkyny mitään muuta kun munia ja pekonia mutta kyse lienee siittä että noita keksejä ja juustoa yms. tarvitaan aikalailla jokaisen pelaajan omiin tilauksiinkin eli ei niitä senkään takia ole niin hirveesti myynnissä. Ja mitä ylemmälle tasolle pääset, sitä "parempaa" kamaa on useemmin tarjolla (tän olen ihan itse havainnu).

Miten sinne gamecenteriin pääsee? Pelaan android-alustalla.
Ja joo, tiedän että lehdestä klikataan ilmoitusta jne, mutta ois paljon kätevämpää jos pääsis selaamaan suoraan suuren pelaajamäärän kauppapöytiä ;)

Yhteistyössä