K
"kahden äiti"
Vieras
Eli meillä vauva 1vk ja taapero 1,5v. Jo synnärillä itkin ikävää esikoista kohtaan ja nyt tuntuu ihan hirveältä, ikäänkuin olisin hänet pettänyt! Kamala kaipuu entisiin rutiineihin hänen kanssaan, nukuttamiseen ja muuhun, jotka hän nyt hoitaa isän kanssa (ja itse asiassa on hoitanut jo jonkin aikaa ennen synnytystä, koska en ole ison mahan kanssa kaikkeen pystynyt, mutta silloin ei tällaista tunnetta ollut, oli vaan helpotus niistä asioista). Esikoinen muuttui niin isoksi jo yhdessä yössä! Vollaan välittömästi kun katson hänen vauva-albumiaan ja muistelen kuinka hän oli vasta niin pieni! Haluaisin vielä sen ajan takaisin. Hänen kanssa kaikki oli niin uutta etten oikein osannut nauttiakaan.
Nyt stressaan että onko kaikki pysyvästi muuttunut. Onnellinen odotus ja ilo siitä että lapset tulee lyhyellä ikäerolla on vaihtunut hirveään ikävään ja fiilikseen, että teinkö mä sittenkin väärin
HÄVIÄÄKÖ nää raastavat fiilikset ikinä? Onko kellään ollut samanlaista ja miten on mennyt? Jääkö asia kummittelemaan lopun iäksi vai pääseekö tästä yli?
Nyt stressaan että onko kaikki pysyvästi muuttunut. Onnellinen odotus ja ilo siitä että lapset tulee lyhyellä ikäerolla on vaihtunut hirveään ikävään ja fiilikseen, että teinkö mä sittenkin väärin