Hävettääkö teitä olla viikko pois töistä tai koulusta lapsen takia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomaviikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomaviikko

Vieras
Eli siis 5päivää?
Jostain syystä kolme päivää tunsin vielä oloni "normaaliksi", mutta nyt kun täytyy olla myös nää loput 2 päivää kipeen lapsen kanssa kotona, niin alko hävettää.
Uskooko kukaan että ei toi ole vielä terve, ja onko kukaan muu koskaan viikkoa putkeen kipeen kanssa kotona?

No, ei tässä mikään auta kun tilanne on mikä on.

No ei todellakaan hävetä!
Olen juuri ollut lapseni kanssa viikon sairaalassa osastolla ja suoraan sanottuna en välitä paskaakaan mitä töissä ovat ajatelleet (mistä saaneet sijaisen jne). Lapsen terveys on etusijalla, tai se että lapsi ylipäänsä on hengissä...

Ei mua varsinaisesti hävetä. Mutta tavallaan kuitenkin tunnen vastuuta omasta työstäni ja harmittaa että hommat makaa mun pöydällä ja mahdollisesti viivästyttää muiden töitä. Mun töitä kun ei kukaan muu tee silloin kun olen poissa tai jos tekee niin joutuu hyppäämään itselle tuntemattomien tuotteiden pariin. Viikko on jo sen verran pitkä aika että takaisin aikatauluun pääseminen on hankalaa. Yleensä yritetäänkin järkätä niin että sekä minä että mies ollaan osittain kotona ja pääsee tekemään edes puolikasta päivää.

Ei mua varsinaisesti hävetä. Mutta tavallaan kuitenkin tunnen vastuuta omasta työstäni ja harmittaa että hommat makaa mun pöydällä ja mahdollisesti viivästyttää muiden töitä. Mun töitä kun ei kukaan muu tee silloin kun olen poissa tai jos tekee niin joutuu hyppäämään itselle tuntemattomien tuotteiden pariin. Viikko on jo sen verran pitkä aika että takaisin aikatauluun pääseminen on hankalaa. Yleensä yritetäänkin järkätä niin että sekä minä että mies ollaan osittain kotona ja pääsee tekemään edes puolikasta päivää.

Mulla ei ole edes tärkeä työ ja en usko etä työpaikalla mikään romahtaa vaikka olisin aina pois, mutta hävettää ihan muuten vaan. Ja varsinkin kun ei ole kauaa kun juuri jouduin olemaan viikon pois lapsen takia, ja nyt taas. :ashamed:
Mutta pakko vaan niellä nolous. Ei ole miestäkään, niin ihan ite on pois oltava.
Ärsyttää ja hävettää vaan soitella töihin, ja jokapaikkaan että ei ole laps vieläkään terve.. tulee mieleen että viikko on liian pitkä aika. Mutta ei voi mitään, kun ei tunnu toi tauti nyt loppuvan millään. :(

Ei viikko vielä niin kamalaa oo,mutta oon joutunut olla opiskelusta pois jopa kk putkeen!Sillon kyllä vitutti,ei niinkää hävettäny,paitsi ku joutu kyseleen muilta missä mennään...Todellakin lapset tulee ensin.

Yhteistyössä