Hävettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen tehnyt päätöksen lopettaa tupakoinnin. MUTTA, nyt kierin itsesyytöksissä, koska olen tupakoinut molempien raskauksien aikana. Mikä oikeus minulla olisi nyt lopettaa polttelu, kun olen vaarantanut lapsieni terveyden jo aiemmin. Lapset 4 ja 6v. Terveitä kuin pukit molemmat. Normaalipainoisina syntyneet.
Liikenisikö keneltäkään komenttia, saanko minä enää lopettaa tupakointia vai poltanko tupakkaa niin kauan että kuolen itse keuhkosyöpään.

Kuulostaa hieman siltä, että haet tekosyytä sille, että saisit alkaa taas polttamaan. Hieman tuollaista addiktin ajattelutapaa.

Sanon tämän selvän asian sinulle: tottakai, sinä saat lopettaa tupakanpolton, olit tehnyt menneisyydessäsi mitä tahansa ilkeää...

No jos tää auttaa, niin lapsien todennäkösyys aloittaa tupakointi on paljon pienempi, jos vanhemmat ei polta. Taitaa olla vielä etäinen asia, mutta kyllä se teini-ikäkin jossain vaiheessa niillä koittaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Kuulostaa hieman siltä, että haet tekosyytä sille, että saisit alkaa taas polttamaan. Hieman tuollaista addiktin ajattelutapaa.

Sanon tämän selvän asian sinulle: tottakai, sinä saat lopettaa tupakanpolton, olit tehnyt menneisyydessäsi mitä tahansa ilkeää...

Eikä, kun mulle on tullut tupakoinnista jo inhotus. Tupakka maistuukin pahalle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tehnyt päätöksen lopettaa tupakoinnin. MUTTA, nyt kierin itsesyytöksissä, koska olen tupakoinut molempien raskauksien aikana. Mikä oikeus minulla olisi nyt lopettaa polttelu, kun olen vaarantanut lapsieni terveyden jo aiemmin. Lapset 4 ja 6v. Terveitä kuin pukit molemmat. Normaalipainoisina syntyneet.
Liikenisikö keneltäkään komenttia, saanko minä enää lopettaa tupakointia vai poltanko tupakkaa niin kauan että kuolen itse keuhkosyöpään.

Tottakai lopetat. Sille et enää voi että poltit oottaessa, mutta voit tarjota lapsille savuttoman äidin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:

Eikä, kun mulle on tullut tupakoinnista jo inhotus. Tupakka maistuukin pahalle..

No, ihan miten vain. Sinun täytyy vaan kestää sitten nuo itsesyytökset, jos meinaat että se tupakka on nyt menneisyyttä.

Tietysti savuton äiti on lapsille parempi kuin kessutteleva. Eli yhä teet palveluksen lapsillesi, vaikka oletkin heidät jo sairauksille ja hedelmättömyydelle menneisyydessä altistanut.

Yhteistyössä