Hävettää tunnustaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsena muutaman kerran ja sen jälkeen olen öisin pidättänyt niin lujasti, vaikka unessa vessassa ramppaisinkin hätäni takia, etten meinaa saada vessaan mentyä pissattua.

Mulle on kans käynyt vahinko kun näin unta että olin vessassa. Vieressä nukkui aika tuore poikaystävä ja oli vähän nolo kertoa. Yhdessä ollanlaan vieläkin ja välillä vitsaillaan tapahtuneesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Mulla vieressä oli puoliso, ihan kiva oli kertoa sillekki!

:D Mietin tässä kehtaisko kertoo mihin mun mies on unissaan kussut......

Kerro ku aloitit! :attn:
mun ihana mies kusas kännipäissään mun kenkään. Että hyvää huomenta ja työpäivää vaan
:|

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Mulla vieressä oli puoliso, ihan kiva oli kertoa sillekki!

:D Mietin tässä kehtaisko kertoo mihin mun mies on unissaan kussut......

Kerro ku aloitit! :attn:

No juu. Eli siis tähän ei liity alkoholi millään lailla (vaikka humalaiset miehet tällaista harrastaakin kuulemani mukaan), vaan mies on ihan unissakävelyyn yhdistänyt unissaan kusemiseen. Anoppi on kertonut että on joskus herännyt siihen kun mieheni joskus 15v. kusi eteisen lipaston laatikkoon. No viime kesänä eräänä aamuna mies sitten nousi laittamaan lapsille lastenohjelmia. Huusi sitten minut katsomaan että meillä on katto vuotanut, astui siihen "veteen". Tulin sitten katsomaan. talo kun valmistunut -99 niin ei luulis katon olevan kovin huonossa kunnossa vielä. Siinä sitten katsoin että jaahas, ukon bokserit lojuu keskellä sitä lätäkköä ja silloin tajusi mieskin vasta että seisoi munasillaan. No sitten siinä kun hetken mietti tarkemmin niin ne oli ne bokserit jotka jalassa mies oli käynyt nukkumaan illalla. Ja ei siinä muuten mitään mutta meillä oli remontti kesken ja kaikki olohuoneen tavarat kirjahyllyistä pinoissa lattialla :kieh: Se siitä vauvakirjasta sitten.