Hävettää ihmisten puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kynnys mennä väliin on varmasti todella korkea.
Kyseessä on vieras ihminen. Jos olisi läheinen, varmaan jokainen menisi puolustamaan läheistään.
Nyt mietitään, mitä jos menen väliin ja minulle tapahtuu jotain. Ehkä vammautuminen (rettelöitsijä iskeekin minut katuun ja päähän osuu) loppuelämäksi - siinä voi miettiä, kannattiko.
Tai sitten saan jonkin rikossyytteen.

Kynnys mennä väliin on varmasti todella korkea.
Kyseessä on vieras ihminen. Jos olisi läheinen, varmaan jokainen menisi puolustamaan läheistään.
Nyt mietitään, mitä jos menen väliin ja minulle tapahtuu jotain. Ehkä vammautuminen (rettelöitsijä iskeekin minut katuun ja päähän osuu) loppuelämäksi - siinä voi miettiä, kannattiko.
Tai sitten saan jonkin rikossyytteen.
Niin on, liian korkea.
Mielestäni on käsittämätöntä, että jengi katsoo vain vierestä, kun jotain vammaista hakataan.
Jotain vikaahan silloin niin omassa päässä kuin ympäröivässä maailmassa on.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No lol, kuka nyt viitsii jotain vitun vammaista auttaa? Minusta ne pitäisi tappaa, vammaiset siis, koska ei niistä ole muuta kuin haittaa ja rahankulua meille ihmisille.

Jos vieraaseen lapseen koskee, niin silloin tulee vielä pelko pedofiilisyytöksistä.
Tuokin on muuten totta, varsinkin miehet joutuu pelkäämään tota syytöstä herkemmin kuin naiset.
No lol, kuka nyt viitsii jotain vitun vammaista auttaa? Minusta ne pitäisi tappaa, vammaiset siis, koska ei niistä ole muuta kuin haittaa ja rahankulua meille ihmisille.
Niin ja aattele, silti sinäkin olet, vielä, elossa...eikös olekin vaan jännä juttu?o_O

Menny hermo johonki. Vammanen voi osaa ärsytää ja meijän talossa ollu. Tulee alukesella ja kokoajan pitäis avata ja pysyis sisässä ja tilais. Sit hissi jos vammanen soittaa nii heti tulee et joo mut jos mä tai joku muu normaali nii tulaan joskus. et kävele ylös vaikka olis kaupan ostokset

Yhteistyössä