hautajaiset tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
heip

mammani kuoli, ja hautajaiset on siis tiedossa.
Olen luvannut etsiä jotain musiikkia esitettäväksi kirkkoon ja muistotilaisuuteen. En vain keksi mitään, eikä "pikahaku" netissäkään tuottanut tulosta.

joten, onko täällä palstalla sellaisia, kenelle tulisi mieleen jokin kaunis laulu, jonka voisi esittää kirkossa tai muistotilaisuudessa (laulaen tai instrumentaalisena)

kiitos

joo, en tajunnut laittaa ekaan viestiin niitä, mitä olen löytänyt... eli
Albinoni: adagio
maan korvessa...
täällä pohjan tähden alla

ovat sellasia mitä löyty ev.lut. sivuilta. Noiden lisäksi/vaihtoehdoksi haluaisin jotain muuta.

Anteeksi hajamielisyyteni...

Otan osaa. Se laulu voi olla esim. mammasi lempilaulu. Olettaen ettei mamman lempimusiikki mitään heviä ollut. Oman mummon hautajaisissa laulettiin Inarin järvi. Kannattaa tietysti kysyä papilta ja varmistaa, että se sopii. Nykyään voi melko vapaasti valita kappaleen, kunhan se on jollakin tavalla tunnelmaan sopiva.

Osanotto suruusi. :flower:
Joku kotiseutuaiheinen laulu.
Anoppini hautajaisissa soitettiin uruilla se "laps olen kauniin karjalan". Oli tosi koskettava kun kaikki tiesi miten sieltä ovat evakkoon lähteneet ja sakkolaa ikävöivät.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
heip

mammani kuoli, ja hautajaiset on siis tiedossa.
Olen luvannut etsiä jotain musiikkia esitettäväksi kirkkoon ja muistotilaisuuteen. En vain keksi mitään, eikä "pikahaku" netissäkään tuottanut tulosta.

joten, onko täällä palstalla sellaisia, kenelle tulisi mieleen jokin kaunis laulu, jonka voisi esittää kirkossa tai muistotilaisuudessa (laulaen tai instrumentaalisena)

kiitos

Mummoni tykkäsi kovasti Arja Saijonmaasta ja hänen toiveestaan hautajaisissa soitettiin Arjan elämälle kiitos-kappale.

Yhteistyössä