Hauskinta/nolointa mitä teille on tapahtunut viime aikoina?? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piu"

Vieras
Minulla oli kyllä tänä aamuna yksi elämäni mielenkiintoisimmista blackouteista :D
Väsymys meinaa HIEMAN painaa päälle... Menin herättyäni vessaan normaalisti niin kuin joka aamu, huomasin onneksi ajoissa että joo, voisi ne housut laskea ennen kuin tekee mitään. Istuin takaisin ja naureskelin itsekseni että kyllä ihminen voi olla tyhmä, hymy alkoi hitaasti hyytyä kuin elokuvissa konsanaan kun aloin ihmettelemään että mitä tämä kuseksiminen nyt tuntuu näin ihmeelliseltä... KUSEN SITTEN KANNEN PÄÄLLE :laugh:

Kuten ostos tv:ssä, ei siinä vielä kaikki! Lähdin hienosti töihin ja panikoin matkalla että mikähän minussa on vinossa kun useampi ihminen katsoi osa naureskellen ja osa melkein suu auki. Jouduin tietenkin pesupuuhiin sen kannelle pissimisen jälkeen, enkä ollut sitten tajunnut laittaa enää ollenkaan pikkuhousuja, ja farkut olivat apposen auki... Voi jumalauta sentään että teki mieli mennä hakemaan sairaslomaa, olin puoli päivää aivan kirkkaan punainen :laugh: Hyvät naiset ja herrat, minä menen johonkin pimeään koloon loppuvuodeksi :D

Voin kertoa. Että pikkuvauva aikana, jäi alapään ajelu joskus vähemmälle. Kerran laitoin sitten aamulla, ekat farkut jotka käteen osui.sattuivat olemaan matalavyötäröistä mallia. Laitoin tunikamaisen paidan päälle. Päivällä tuli sukulaisia kylään. Ja ajattelin ottaa vähän valokuvia tilanteesta. Nostin käsivarsia ottaakseni kuvaa, paidan helma nousi. Onneksi en tätä itse tajunnut. Mies vaan vieraiden lähdettyä kertoi, kuinka rehottavat karvat tursusi housun kauluksesta kun otin kuvia. Tämä on nolointa mitä tiedän. Ei tule toistumaan. Nyt taas ehdin/ jaksan puleerata posliiniksi.

Voin kertoa. Että pikkuvauva aikana, jäi alapään ajelu joskus vähemmälle. Kerran laitoin sitten aamulla, ekat farkut jotka käteen osui.sattuivat olemaan matalavyötäröistä mallia. Laitoin tunikamaisen paidan päälle. Päivällä tuli sukulaisia kylään. Ja ajattelin ottaa vähän valokuvia tilanteesta. Nostin käsivarsia ottaakseni kuvaa, paidan helma nousi. Onneksi en tätä itse tajunnut. Mies vaan vieraiden lähdettyä kertoi, kuinka rehottavat karvat tursusi housun kauluksesta kun otin kuvia. Tämä on nolointa mitä tiedän. Ei tule toistumaan. Nyt taas ehdin/ jaksan puleerata posliiniksi.

:D Henk. koht mä oon kyllä sitä mieltä, että ei se sänkinen posliinitoosakaan ole sen kivampi, jos se vilkkuu housun kauluksesta :ashamed: Mä ennemminkin suosittelisin ostamaan hieman korkeampivyötäröisiä housuja....

Joko sulla nousee karvapeite tosi korkealle, tai sitten sulla on ihan liian pienet farkut - en ole nähnyt missään niin matalavyötäröisiä että ne jo pillukarvoja paljastelis. :D

on kyllä tovi aikaa,mutta kuitenkin : harrastimme mieheni kanssa jenkkiautoja.rassasimme sitten omamme, ferrarin punaisella maalatun automme viimesen päälle hienoksi värivahalla.lähdin sitten ko.autolla sioille,ja kotikuntamme juna-asemalla ruuhka-aikaan pistin merkille että järjestään jokainen junasta purkautuva ihminen loi silmäyksiä autooni,siihen en reagoinut kummemmin, olihan se näyttävä näky,tosin vähän ihmettelin sen saamaa suuren suurta huomiota.
ajoin sitten huoltoasemalle rengaspaineita tarkastamaan ja parkkeerasin sellaisen hallioven eteen, joka oli kirkasta peltuä,ja katsoin siitä heijastuvaa auton keulan kuvaa ja ihmettelin että mitähän sieltä puskurista roikkuu...ei muuta kuin ulos katsomaan - juu..värivahan pyyhkimisessä käytin mieheni vanhoja paksuhkoja vaaleanharmaita pitkiä kalsareita, jotka vahan värin takia värjäytyivät ripulin väriseksi, kuinka ollakaan "strategisista" paikoista...ja kuinka ollakaan, ne kyseiset kalsarit roikkuivat iloisesti puskurissa, ja olivat useamman kymmenen kilometriä siellä liputtanut :D

Lähetin äijälle kiukuspäissäni hyvin epäkorrektin viestin. Se luki viestin niin että kaverinsa näki mitä siinä luki, ja kaveri tietysti kertoi muutamalle muullekin paikalla olijalle viestin sisällöstä. Naljailuakin siitä tais hiukan seurata...

Mä en voinu muuta kuin nauraa vedet silmissä, kun mies kuvaili tilannetta.

Sekotin töissä kaksi miestä keskenään.Menin jo kaikkien asiakkaitten kuullen höpöttämään asioita tälle toiselle, jotka olisi pitänyt sanoa sille toiselle miehelle. TAIVAS, että hävetti!Eivätkä ne edes silleen muistuta toisiaan hirveästi..kasvon piirteet ovat melko samat. Kaiken lisäksi vielä toinen on suht tumma ja toinen vaalea. Pahasti tais viirata päässä, kun noin meni käymään..*nolo*

Ei jummi :laugh: Meillä oli kerran jäänyt aikuisten lelu ja liukkari yöpöydälle, kun anoppi oli omilla avaimillaan käynyt meillä poissa ollessamme. Oli palauttanut vaunut ja laittanut ne meidän makkariin. Ja mikäs siinä yöpöydällä tönöttikään?!

Sekotin töissä kaksi miestä keskenään.Menin jo kaikkien asiakkaitten kuullen höpöttämään asioita tälle toiselle, jotka olisi pitänyt sanoa sille toiselle miehelle. TAIVAS, että hävetti!Eivätkä ne edes silleen muistuta toisiaan hirveästi..kasvon piirteet ovat melko samat. Kaiken lisäksi vielä toinen on suht tumma ja toinen vaalea. Pahasti tais viirata päässä, kun noin meni käymään..*nolo*
Tää ei oo nolo mut tuli mieleen tästä viestistä että olo yks opettaja mun joka sekotti mun nimeä se sanoi mua nimellä Anders ja sitä toista nimellä Jesper vaikka se pitäs olla päinvastoin mä oon Jesper tuo on Anders :D

Esikoinen lähti kouluun, mies vei töihin mennessään nuorimmaisen eskariin ja minä jäin siinä aamutoimiini. Olo oli aika pökkyräinen, sillä pahaa unta nähnyt lapsi oli herättänyt keskellä yötä enkä ollut enää se jälkeen saanut unenpäästä kiinni vaan olin pyörinyt ja ähissyt sängynpohjalla. Ja sängystä nousun jälkeen kaikki menikin sitten päin helvettiä:
Mies oli keittänyt liian vähän kahvia joten pistin uuden satsin tulemaan ja könysin suihkuun, veden alla seistessäni tuli jotenkin outo olo kunnes hoksasin " ei hitto, miulla on silmälasit päässä!" Eikun lasit pois ja uusi yritys. Suihkunraikkaana keittiöön kahville, paitsi että en ollut laittanut keitintä päälle olleenkaan ! Siinä manailessani tajusin vilkaista kelloa ja ymmärsin että nyt muuten tulee kiire, klo oli 9.15 ja minulla oli sairaalan labraan aika 10.00 . Kiireellä vaatteet päälle, meikkiä naamaan ja pyörän satulaan. Liikennevaloissa pari teiniä tirskui, selvästi minulle mutten ehtinyt sen kummemmin miettiä asiaa. Labraan, vuoronumero, istumaan ja takki po... mitä hittoa, eihän minulla ole paitaa ! Kun vuoroni tuli mumisin nolona ettei minulla ole takin alla kun tissiliivit, hoitaja vastasi että" kunhan saadaan verikoe otettua" ja siinä sitte istuin nolona pitsiliiveissäni. Ei ihme, että olikin nahkatakki tuntunut jotenkin epätavallisen kalsealta siinä pyörällä polkiessa..
Verikokeen jälkeen menin vessaan ja löysin syyn teinien naurunpuuskalle, olin meikannut vain toisen kulmakarvan.

Loppupäivän vietinkin sitten sohvannurkassa häpeämässä.

Mä istuin kakalla k supermarketissa työkokeilulla ovi toki lukossa sit mulla oli tupakka aski rintatakussa ja otin sieltä tupakan ja vaan imin sitä kuivana ja sit työnjohtaja avaa vessan oven (jotenkin huono lukko ovessa) ja mä istun siellä kakalla tupakka suussa, ei sanottu mitää toisillemme samana päivänä :D

Esikoinen lähti kouluun, mies vei töihin mennessään nuorimmaisen eskariin ja minä jäin siinä aamutoimiini. Olo oli aika pökkyräinen, sillä pahaa unta nähnyt lapsi oli herättänyt keskellä yötä enkä ollut enää se jälkeen saanut unenpäästä kiinni vaan olin pyörinyt ja ähissyt sängynpohjalla. Ja sängystä nousun jälkeen kaikki menikin sitten päin helvettiä:
Mies oli keittänyt liian vähän kahvia joten pistin uuden satsin tulemaan ja könysin suihkuun, veden alla seistessäni tuli jotenkin outo olo kunnes hoksasin " ei hitto, miulla on silmälasit päässä!" Eikun lasit pois ja uusi yritys. Suihkunraikkaana keittiöön kahville, paitsi että en ollut laittanut keitintä päälle olleenkaan ! Siinä manailessani tajusin vilkaista kelloa ja ymmärsin että nyt muuten tulee kiire, klo oli 9.15 ja minulla oli sairaalan labraan aika 10.00 . Kiireellä vaatteet päälle, meikkiä naamaan ja pyörän satulaan. Liikennevaloissa pari teiniä tirskui, selvästi minulle mutten ehtinyt sen kummemmin miettiä asiaa. Labraan, vuoronumero, istumaan ja takki po... mitä hittoa, eihän minulla ole paitaa ! Kun vuoroni tuli mumisin nolona ettei minulla ole takin alla kun tissiliivit, hoitaja vastasi että" kunhan saadaan verikoe otettua" ja siinä sitte istuin nolona pitsiliiveissäni. Ei ihme, että olikin nahkatakki tuntunut jotenkin epätavallisen kalsealta siinä pyörällä polkiessa..
Verikokeen jälkeen menin vessaan ja löysin syyn teinien naurunpuuskalle, olin meikannut vain toisen kulmakarvan.

Loppupäivän vietinkin sitten sohvannurkassa häpeämässä.
Hmm näkeekö jo teinitytöt kaupungissa jos on vaan yks kulmakarva meikattu toisella naisella/tytöllä mä en näkis vaikka kattoisin suoraan 20cm päästä kasvoista :D

Eikö sulla ollu pikkareita aattelin ne ois menny korkeammalle

Yhteistyössä