hauskinta mitä olet tehnyt vihaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä kerran suutuin silloiselle miehelleni kun hän ei lähtenyt kanssani yhtä matkaa kotiin vaan jäi veljensä luokse. minä tyttö menin vihaisena kotiin ja ajattelin et puran vihastukseni pihatöihin (oli talvi). asuimme rivitalossa ja menin hakemaan lapion varastosta. lapioin vimmatusti ja sain työt tehtyä.. vasta siinä vaiheessa huomasin että olin putsannut viereisen asunnon pihan, eikä siellä edes asunut ketään. siinä vaiheessa alkoi naurattaa.. pitäis vähän katsoa mitä tekee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:23 Tiedän sinusta melkein kaiken kirjoitti:
Taisit olla tosi vihainen... :D

olin.. jälkikäteen naurettiin sille yhdessäkin, harmitti vaan kun hyvät työt meni hukkaan. no joo.. jos vertaa sellaiseen vihaisuuteen mitä eron aikaan koin ni silloin ei varmasti ole tullut tehtyä mitään hauskaa. :D

Ystäväni tappeli miehensä kanssa joskus, lukittautui vessaan ja aluksi uhkasi nyppiä kaikki kulmakarvansa pois. Näin oli sitten mennyt oikeasti suutuspäissään tekemään :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:29 LeeLoo kirjoitti:
Tungin pikaliimaa avaimenreikäämme kun tappelin mieheni kanssa, ettei pääse sisälle enää. Oli vähemmän hauskaa lukkojen vaihdatuslasku B)

kaikkea sitä keksii. mä suutuin viime kesänä äidilleni ja kävelin pari kilsaa soratietä paljain jaloin.. tosi hauskaa ja järkevää :headwall: :headwall:

Kerran lähdin hirveässä raivossa himasta ja ajoin liukkaalla tiellä auton ojaan. Auto jäi keikkumaan ojan reunalle. Ulos autosta ja ovi kiinni. Auto heilahmti sen verran, että keikahti kyljelleen ojaan. Onneksi ei ollut isoja kiviä tai sulaa vettä ojassa. Kaverin nelivedolla saatiin auto ehjänä ojasta pois. Eipä taida auton silloinen omistaja tietää mitään tuosta tapahtumasta.

Yhteistyössä