Laitetaan tähän ketjuun videot, meemit ja hauskoja kuvia etc. meidän poliitikoista.
Minä aloitan!

Minä aloitan!

Sua ei tartte saada näyttämään tyhmältä, koska olet sitä kokonaisuudessaan.minusta poliitikot ei ole hauskoja mutta voisin katella semmosia vitejoita jossa vihervassarit saadaan näyttämään tyhmiltä
Vihreiden Sofia Virran isoja rintoja jaksaa katsella.Ääh, mitään videoita jaksa katsella
Oli hyvä.Laitetaan tähän ketjuun videot, meemit ja hauskoja kuvia etc. meidän poliitikoista.
Minä aloitan!
Paavo presidentiksi!Väykky, tuo poliitikkojemme suur-PELLE
Väyrysen wikisitaatit: Lausahduksia
Poliittiset asiat
- "Voiko vitutukseen kuolla?"
- puoluejohtaja Väyrynen lääkäri Jukka Suihkoselle keskustan hävittyä Eduskuntavaalit 1987.
- "Minä koen olevani enemmänkin Kekkonen, joka pitää linjan ja on tarvittaessa valmis sateessa ja myrskyssäkin etenemään."
- Väyrynen Kansalaispuolueen perustamisen tiimoilta, kun häntä verrattiin Maalaisliiton jättäneeseen Veikko Vennamoon.[1]
- "Minusta on tehty pallo, jota kaikki potkiskelevat halunsa mukaan."
- Väyrynen keskustan tapahtumassa 1990-luvun alussa.
- "Kyllähän talossa pitää isäntä olla - niin ja emäntä."
- Väyrynen tv-mainoksessa presidentinvaalikampanjassaan tammikuussa 2012 (Kaleva 9.6.2013 mukaan)
- "Sanovat minua vanhaksi, mutta minähän olen vasta 65-vuotias nuorukainen."
- Paavo Väyrysen presidentinvaalikampanjalause 2012.[2]
- "Vastuutani en voi väistää."
- Väyrynen ilmoittaessaan pyrkivänsä presidenttiehdokkaaksi 2011.[3]
- "Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." [4]
- Väyrynen keskustan puheenjohtajavaalin aikana 2010.
- "Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa." [5]
- Väyrynen illanistujaisissa Mikko Pesälälle, Suomen Kuvalehti 3/1999
- "En muista milloin viimeksi olisin ollut väärässä."
- "Mitäpä elämä olisi ilman minua."
- Väyrynen kuntavaaleissa 2017, joissa hänet valittiin Helsingin kaupunginvaltuustoon.
- "Minun ruokavalioni ei kyllä ratkaise ilmastonmuutosta".
- Väyrynen presidentinvaalitentissä 2018, toimittajan kysyessä aikooko Väyrynen vähentää punaisen lihan syöntiä kasvihuonekaasujen vähentämiseksi.
- ”Olen nuorempi kuin Donald Trump”[6]
- "Koulutus, politiikka ja minä."
- Väyrynen kertoo kolme syytä, miksi nuoren pitäisi olla optimistinen tulevaisuuden suhteen Ylen uutisluokan haastattelussa[7]
- "Pyrin silloin jo toiselle presidenttikaudelleni".
- Väyrynen, kun häneltä kysyttiin Presidentinvaalien 2018 yhteydessä aikooko hän olla ehdolla seuraavissa Presidentinvaaleissa vuonna 2024.
- "Gallupit ovat yhtä väärässä kuin kuusi vuotta sitten. Näiden gallupien tarkoituksena on varmistaa Saulin valinta ensimmäisellä kierroksella tai keplotella Pekka toiselle kierrokselle.
- Väyrynen Presidentinvaalien 2018 gallupeista, joissa hänen kannatuksensa oli 6–8 prosenttia.
- "Nythän on alettu puhua siitä kuinka kallista se olisi, jos toinen kierros tulisi. Näitä kustannuksia pitäisi verrata siihen, kuinka paljon se maksaa, jos Sauli valitaan uudelleen presidentiksi."
- Väyrynen presidentinvaalien 2018 tv-tentissä
- "Olen oppositiossa sekä hallitusta että oppositiota vastaan."
- Väyrynen palatessaan eduskuntaan 2018 ja erottuaan keskustasta.
- "Ihmettelin, miksi Pertti Salolainen jäi eläkkeelle politiikasta näin nuorena. Hänhän on vasta 78-vuotias!"
- Väyrynen Peter Nyman -keskusteluohjelmassa marraskuussa 2018.
- "Yhteiskunnallinen vaikuttaminen on minulle elämäntehtävä."
- Väyrynen Peter Nyman -keskusteluohjelmassa marraskuussa 2018.
- "Tiedän, että vaatimattomalla persoonallani on suuri huomioarvo."
- Väyrynen pitämässään lehdistötilaisuudessa tammikuussa 2019.
Väyrysestä sanottua
- "Suomi vietiin aikanaan euroon ilman kansanäänestystä. Eduskunnalle ei annettu edes lakiesitystä, vaan euroon liittymisestä päätettiin tiedonantomenettelyä käyttäen. Keskustan edustajat eduskunnan perustuslakivaliokunnassa katsoivat, että menettely oli perustuslain vastainen."
- "Kun Mihail Gorbatšov vuonna 1989 selvin sanoin tunnusti Suomen puolueettomuuden, sain kuulla Felix Karasevilta, että väitöskirjani oli vaikuttanut hänen käyttämäänsä muotoiluun."[8]
- "Väyrysellä on ollut niin kova henkilökohtainen pyrky, että se on vienyt miehen politiikassa aika ajoin sivuraiteelle, jopa umpiperään."
- Entinen Eduskunnan puhemies ja Kansanedustaja Matti Ahde kirjassaan Sähkömies [9]
- "Väyrysen uusi puoluehanke on hänen tragediansa"
- Olli Rehn, Suomen Pankin johtokunnan jäsen [10]
- "Väyrynen tekee yllättäviä asioita mutta ei yllätä.Hän on eräällä tavalla läpinäkyvä"
- Mauno Koivisto muistelmissaan Paavo Väyrysestä[11]
- "Jokainen maaseudun kirkonkylä tuottaa ainakin yhden Paavo Väyrysen tapaisen tyypin. Yhdessä nämä lapsinerot muodostavat maalaisliitto-keskustan selkärangan. He ovat eräänlaisia kolmannen divisioonan lahjakkuuksia, jotka helsinkiläisessä kulttuurissa herättävät hilpeyttä"
- Aarno Laitinen, toimittaja ja kolumnisti. [12]
- "Jos Donald Trump tietäisi kuka on Paavo Väyrynen, hän olisi kateellinen."[13]
- Iltalehden politiikan toimittaja Tommi Parkkonen Väyrysestä presidentinvaalien 2018 yhteydessä.
- "Jos pitäisi selittää käsite "suomalainen sisu" ulkomaalaiselle, selittäisin Paavo Väyrysen."[14]
- Toimittaja Tuomas Enbuske Väyrysestä.
- "Pahimmillaan Väyrynen on vallanhimoinen ja suunnaton narsisti”[6]
- "Väyrynen on surullinen tapaus. Hän on jäänyt politiikassa täysin yksin". [6]
- "Väyrysellä on kyky ihastuttaa tai vihastuttaa, mutta ketään hän ei jätä kylmäksi"[6]
- "Parhaimmillaan Väyrynen näkee kauas. Hän on strategi ja nopeaälyinen, hänellä on tilannetajua"[6]
- Väyrysen tuntijat.
- "Perustamalla oman puolueen Väyrysestä tulee tämän ajan Vennamo - tekee kiusaa ja nakertaa emä-puolueen kannatusta"[15]
- Risto Uimonen, toimittaja
- "Väyrynen on sellainen velikulta, että ei kenelläkään ole häneen mitään sananvaltaa. Vuokko [Väyrysen vaimo] voi olla ainoa, jolla on jotain sananvaltaa"[16]
- Jani Kurvinen, Keskustan Varsinais-Suomen piirin puheenjohtaja
- "Väyrynen haluaa haastaa ja kiusata ja tehdä entisen puolueensa tilanteen mahdollisimman hankalaksi[16]
- Markus Lohi, Keskustan Lapin piirin puheenjohtaja
- ”Paavo Väyrynen on ummehtunut tuulahdus suoraan suomettuneisuuden kovasta ytimestä. Hän olisi voinut aikanaan vetäytyä politiikasta edes jotenkuten tyylikkäästi, mutta valitsi toisin. Sääli.” [17]
- Atte Kaleva, Kokoomuksen kansanedustaja
- "”Hänen ulkopolittinen ajattelunsa ei vastaa puolueen eikä minun linjaa.”[16]
- Annika Saarikko
Paavo Mikämikämaan presidentiksi!
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat