Hauskaakin hauskempaa vappua joo joo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veit sitten lapset nälissään kauppaan ja ihmettelet kun ei sujunutkaan? Minä en ole kyllä ikinä marssinut kaupasta ulos, olen vaikka vetänyt lasta perässä hupusta... Jos minä menen ruokaa ostamaan, minä myös ostan ne ruuat. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Veit sitten lapset nälissään kauppaan ja ihmettelet kun ei sujunutkaan? Minä en ole kyllä ikinä marssinut kaupasta ulos, olen vaikka vetänyt lasta perässä hupusta... Jos minä menen ruokaa ostamaan, minä myös ostan ne ruuat. Piste.

Peesi tähän, ei voi edes odottaa että nälkäinen lapsi jaksais keskittyä..
Ehkä vois ajatella että sen siivouksen olis siirtänyt kauppareisun jälkeen jos kerran tiesi että kaapit on tyhjänä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Molemmat meni päiväunille suoraan kaupasta tultua. Puuroa saa ku heräävät.

Et voi olla tosissas?pistit lapset nälkäisenä nukkumaan?jätit ruokaostokset tekemättä, vaikka kaapit kotona tyhjänä? en usko

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

Peesi.

Tässä asunnossa ei siivoa sissikään tässä vaiheessa. Tää on ku pätsi puolen päivän jälkeen..
Ja kyllä minä tein just niin, laitoin nukkumaan ilman ruokaa. Eipä tää ole minullekkaan kiva tilanne. Ja ei ole minullekkaan kivaa et asiat kasaantu täksi päiväksi.
Meillä on ennenkin selvitty et aamulla siivotaan eka ja sitte kauppaan. J amä en just nyt tajuu miksi TÄNÄÄN kaikki meni niin vaikeesti..
Anteeksi jotta tänne marmatin.

Yhteistyössä