"hauska" puhelu leiriltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
mulle soitti leiriltä (Likka on srk leirillä ) yks ohjaajista äsken..

" XX täältä Riihimäen seurakunnasta hei..teidän Likan silmälaseille kävi vähän hassusti.."

:whistle:

Likka ehti jo itse aiemmin soittaa, oli tällä ohjaajalla ollu Likan lasit sen aikaa ku olivat boffanneet,ja jotenkin ne oli pudonnu ja linssit ihan naarmuilla.

soitteli vielä sit uudestaan (tää ohjaaja ) kun oli optikkoliikkeen kanssa sopinut et viedään lasit sinne ja ne pistää laskun sit suoraan noille..

ja se "hauska" tässä oli se, et se ohjaaja kuulosti niin surkealta siellä puhelimessa, se varmaan aatteli et mä olisin huutanu ku hinaaja.. :D

Toiset ottavat asiat kovasti itseensä, vaikkei aina syytäkään olisi. Ehkä häntä nolotti, kun ei ollut pystynyt estämään tapahtumaa.

Kai lohdutit, että ei tässä suurempaa hätää? :D

Toiset ottavat asiat kovasti itseensä, vaikkei aina syytäkään olisi. Ehkä häntä nolotti, kun ei ollut pystynyt estämään tapahtumaa.

Kai lohdutit, että ei tässä suurempaa hätää? :D

joo, ja onneks noi lasit ei oo mitkään elintärkeät, korjaavat vaan taittovikaa, joten ei eläminen vaikeudu vaikka viikon joutuu olee ilman laseja.
yritin lohduttaa et ei niitä niin kesälomalla tarvii ku lähinnä koulussa niitä tartti, kovien päänsärkyjen takia ne hommattiin,ni sitten tää pahoitteli vielä lisää, et toivottavasti ei nyt kärsi sitten päänsäryistä..

Yhteistyössä