hatutaa

pöllöjoonas

Jäsen
31.01.2009
170
0
16
joopa joo...mies jäi ny 3vk kesälomalle.kyselin siltä sitten et näiköhän nuista irtoais miulekii muutama pv omaa lomaa.....?no eipä käy!on kala reissuja,saimaallekin pitäs päästä ym miesten juttuja!
hei haloo!mie hoidan lapsia 24h joka hemmetin päivä!sekä ukon omilla menoilla!mis viipyy miun vapaa?seuraavan kerran kun kysyy että voisko lähtee
saimaalle ni mie varmasti sanon et joo KYLLÄ RAKAS se käy kunhan vaan hommaat hoitajan nuille mukuloille tai otappa kuule mukaan ja rentoudu! :kieh:

juu tiiän ettei oo reilu!ite on joka toisen viikon töis ja joka toisen kotona!itteeni saan syyttää täst kun on niin pitkään tähän suostunu!
silti pistää pikku hiljaa hatutamaan!näiköhän tuon sais vielä koulutettua?

Alkuperäinen kirjoittaja pöllöjoonas:
juu tiiän ettei oo reilu!ite on joka toisen viikon töis ja joka toisen kotona!itteeni saan syyttää täst kun on niin pitkään tähän suostunu!
silti pistää pikku hiljaa hatutamaan!näiköhän tuon sais vielä koulutettua?

No totta helvetissä kun et anna sille periksi muuten saat vaan narista täällä :D

joopa joo...mies jäi ny 3vk kesälomalle.kyselin siltä sitten et näiköhän nuista irtoais miulekii muutama pv omaa lomaa.....?no eipä käy!on kala reissuja,saimaallekin pitäs päästä ym miesten juttuja!
hei haloo!mie hoidan lapsia 24h joka hemmetin päivä!sekä ukon omilla menoilla!mis viipyy miun vapaa?seuraavan kerran kun kysyy että voisko lähtee
saimaalle ni mie varmasti sanon et joo KYLLÄ RAKAS se käy kunhan vaan hommaat hoitajan nuille mukuloille tai otappa kuule mukaan ja rentoudu! :kieh:

Mikä ihmeen oikeus ukollas on lähteä reissuun, mut kieltää loma sulta?
Eipä kuulosta kovin tasa-arvoselta, ei!

Kyllähän lastenhoito on ihan täyttä työtä myös, vaikka niitä lapsiaan rakastaakin. Ja sitäkin jäin miettimään, että vietättekö yhtään lomaa yhdessä? Lasten kanssa?

hirveen vaikeeta sanoo et mie lähen nyt lomalle.....pikku juttu viell et annatko kuule vielä vähän rahaakin!mie ko kotihoidon tuella oon niin ei paljoo juhlita......aika moni muukin varmaa saa tuo huiman summan

Sain reilu vuosi sitten sen 200?/kk mutta mun miehelle ei tulisi mieleenkään että mä moisella summalla pärjäisin.Kun ollaa yhdessä niin rahatkin on yhteiset

Yhteistyössä