hattivatti lehmilaitumella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Menihän nikki oikein? Tuli mieleen kysäistä, että oletko vielä käynyt uimassa säännöllisesti, näin jäitten mentyä? Minä en ole enää, kun sairastin niin pitkään, meni uintikunto ihan pilalle :( Toissapäivänä kävin ja henki salpautui ihan kamalasti, piti heti kääntyä takaisin, vaikka vesi oli varmaan jo viisi kuusi asteista. No, ensi syksynä sitten taas :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:17 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
jouduin olemaan käymättä kaksi kuukautta kun minulta poistettiin kohtu :kieh: . nyt olen sitten taas saanut jo pari viikkoa käydä. ei se nyt enää ihan avantouinnilta kyllä tunnu :headwall: , mutta mä käynki läpi vuoden.

Ai niin, muistankin nyt, että olet kertonut siitä leikkauksesta, eipä sitä toki silloin voi käydä, anteeksi. Minä käyn myös aika paljon kesälläkin, mutta varsinaisesti päivittäin alan käydä elokuulla. Tänään on meillä kauden päätöspäivä, uimakoppi sulkeutuu. Eilen oli sauna, mutta en ehtinyt käydä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:19 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:17 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
jouduin olemaan käymättä kaksi kuukautta kun minulta poistettiin kohtu :kieh: . nyt olen sitten taas saanut jo pari viikkoa käydä. ei se nyt enää ihan avantouinnilta kyllä tunnu :headwall: , mutta mä käynki läpi vuoden.

Ai niin, muistankin nyt, että olet kertonut siitä leikkauksesta, eipä sitä toki silloin voi käydä, anteeksi. Minä käyn myös aika paljon kesälläkin, mutta varsinaisesti päivittäin alan käydä elokuulla. Tänään on meillä kauden päätöspäivä, uimakoppi sulkeutuu. Eilen oli sauna, mutta en ehtinyt käydä =)
mukavampi talvella on uida kuin kesäll :D , mutta lasten kanssa tulee kesällä käytyä päivittäin, kun meil on toi omakin ranta tuossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:23 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
mukavampi talvella on uida kuin kesäll :D , mutta lasten kanssa tulee kesällä käytyä päivittäin, kun meil on toi omakin ranta tuossa.
Suomessa ei kyllä vesi ole koskaan liian kuumaa :D Mutta viileässä vedessä on kyllä oma ihanuutensa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:25 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:23 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
Suomessa ei kyllä vesi ole koskaan liian kuumaa :D Mutta viileässä vedessä on kyllä oma ihanuutensa!
no kunse tuntuu kesällä niin #&%?$!* kylmälle se vesi :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:29 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
\
\

Mikähän siinä on, tietysti ilman lämpötila vaikuttaa. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:30 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:29 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
\
\

Mikähän siinä on, tietysti ilman lämpötila vaikuttaa. :D
kai se perustuu just siihen ilman lämpötilaan, kun on jo valmiiksi kuuma ja hiki ja lämmin ilman.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:32 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
kai se perustuu just siihen ilman lämpötilaan, kun on jo valmiiksi kuuma ja hiki ja lämmin ilman.

Samahan se on saunankin kanssa. Ihan erille tuntuu uiminen saunasta ja ilman saunaa. Vasta tänä kautena olen kokeillut saunastakin käymistä ja se on kyllä ihan eri laji :D Ihanaa, mutta ihan erilaista, ei muuten minusta virkistä yhtään vaan vie voimat koko illaksi!

Yhteistyössä