Hätäsektion jälkeen synnytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanillEnkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VanillEnkuli

Vieras
Miten olette synnyttäneet seuraavan vauvan jos teille on jouduttu tekemään hätäsektio? Mistä syystä hätäsektio on tehty ja kuinka vauvalle kävi? Onko sairaalassa (missä) kuunneltu teidän omia toiveita jos takana traumaattinen kokemus..?

Minulla istukka irtosi, vauva sai aivoinfarktin hapen puutteen vuoksi ja melkein kuoli. Kuukausi teholla ja nyt vajaa 6kk iässä vointi hyvä.

:saint:

Hätäsektio myös istukan irtoamisen takia 39+2. Olimme silloin prenalla jo valmiiksi, synnytystä käynnisteltiin. Lapsi voi hyvin, koska leikkurikin oli lähellä. Seuraava synnytys käynnistettiin prostiineilla hellästi, lähti käyntiin helposti ja tuloksena täydellinen alatiesynnytys! Nyt odottelen neljännen lapsen syntymää viikkoja kasassa 37+2.

Mulla eka synnytys päätty hätäsektioon. Traumaattinen ja tosi pelottava kokemus. Muksu oli suht hyväkuntonen, minä puolikuollut... Seuraava meni synnytystapa-arvioon, jossa lääkärin kans yhteistuumin päädyttiin sektioon. Onneksi. Oisin muuten koko raskauden panikoinu ja märissy ja pelänny. Huh. Juttele asiantuntijoitten kans, niin minäki tein. Mulle sen hätäsektion jälkeen sanottiin, että mahdollinen seuraava lapsi voitas sektioida. Mulla meinas henki lähtä siinä hommassa nimittäin. Lääkäreilläki nuo mielipiteet heittelee, riippuu, keltä kysyy. Toiset laittas vaan yrittään synnytystä, toiset ei ottas riskiä enää. Hankalia nämä tämmöset jutut. Tsemppiä! :hug:

Yhteistyössä