Hätäapua kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nemotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nemotin

Uusi jäsen
25.09.2007
4
0
1
Kohta iskee paniikkikohtaus. Tänään on menossa rv 6+5 ja alkoi poltella alavatsaa. Aiemmin on tasaisesti juilinut ja ties mitä molempia munasarjojen kohtia ja vaikka mitä, vaihdellut siis oikealta vasemmalle, mutta tänään alkoi ihan menkkakivut, ei kovat, mutta kuitenkin ärsyttävän tuntuset. Alaselkääkin vähän polttelee.
Äsken vessassa käydessäni huomasin, että paperiin jäi vaaleanruskeaa jotain :o
Mitä tämä on, kohdunulkoisen merkki kenties? Orastava keskenmeno? Normaalia? Huoli on aivan valtava, sillä tätä pienokaista on yritetty 14kk ja nytten on vihdoin onnistuttu esikoisen yrittämisessä :heart:
Pelottaa niin valtavan paljon, ja ensimmäinen neuvolakin on vasta yli viikon päästä :(

ja tietysti hädissäni laitoin tämän väärälle palstalle mutta toivottavasti joku osaa täälläkin auttaa. Piti odotuspuolelle mennä..

Hei!

Mikä on tilanne nyt aamulla?

Mulla menossa nyt 7+0. Ja keskenmeno takana vuosi sitten. Silloin tuli 5+3 vuotamalla ulos. Kipu oli silloin aivan samanlaista kuin normaaleissa menkoissani. Ja itse olin jostain syystä heti varma, että keskenmeno tuli.

Mutta nuo sun oireet voi tarkoittaa mitä tahansa sun luettelemista. Vuoto tässä vaiheessa raskautta on kai aika yleistä eikä sen vielä tarvitse merkitä keskenmenoa. Mutta yhtä hyvin voi olla keskenmeno tai tarkoittaa vaikkapa kohdunulkoista. Ei sun auta nyt vissiin muuta, kun antaa ajan kulua ja katsoa miten käy. Tietenkin voit soittaa myös äippäpolille ja selittää oireet sinne. Tärkeintä on nyt, että rauhoitut.

Voimia ja tsemppiä!
Miinamaria

Ihan aluksi tsemppiä ja voimia Nemotin :heart:

Itse koin keskenmenon helmikuussa viikoilla 8+4 ja ainakin minulla kivut olivat niin järkyttävän kovat etten liikkumaan oikein pystynyt. Selkäkipu ja todella kova vatsakipu. Soittelin sitten päivystykseen naistenklinikalle ja sanoivat että voi hyvin mennä kesken mutta johtopäätöksiä kannattaa välttää niin pitkään kuin vain mahdollista. Illalla aloin sitten vuotamaan kuin seula joten pelottavin oli tapahtunut............

Mutta tärkeintä olisi nyt että yrittäisit rauhottua ja antaa vatsan itse kertoa mikä on meininki. Huoli on varmasti järkyttävä, muistan itse kun itkin koko päivän sängyssä vatsaani silittäen, mutta yritä jaksaa.

Toivotaan että selviät vain säikähdyksellä!

Toivottavasti kaikki on hyvin :hug: En haluaisi pelotella, mutta mulla kaksi km:a joissa kummassakin tuli vain pientä tuhruvuotoa, eikä liiemmälti ollut kipuja. Ensimmäisessä todettiin alkio menehtyneen rv7+4 ja toinen todettiin tuulimunaksi. Nyt eilen jouduin kokemaan sitten kemiallisen raskauden, kun vuoto alkoi pari päivää plussaamisen jälkeen.. :(

Voimia sinne kovasti! Älä kauaa ihmettele jos tuo tuhruvuotokin vaan jatkuu vaan mene äippä-tai gynepolille tarkistuttamaan tilanne. Monilla vuoto on ihan harmitonta, toivottavasti myös sulla. :hug:

Yhteistyössä