Hassu kysymys pussailusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Voiko 5-kuukautinen vauva ymmärtää pusuttelua? Kun meidän poitsu alkaa aina hymyilemään kun hänen poskiaan pusuttelee. Ja usein itse "pussaa takaisin".

Me katellaan toisiamme usein peilistä. Taas hetki sitten tehtiin niin. Pusuttelin pojan poskea ja poika hymyili. Sitten hän kääntyi ja "pussasi" mun poskea. Ja näin siis on usein.

Mutta onko tuo sattumaa, vai voiko tosiaan noin pieni vauva matkia äitiään ja "pussata takaisin". Ja voiko pikkuisesta pusuttelu tuntua hyvältä? Siis mustahan on ihanaa pusutella poitsua, mutta ymmärtääkö noin pieni sen hellyyden ja rakkauden osoituksena?

No miksei voisi.
Meillä ei tyttö paljoa välitä pussailla. Tai no yrittää se metsästää minun suuta kiinni. :$

Kyllä meillä joskus tuossa vaiheessa muistaakseni pussaili. Ja nyt on tosi innokas, varsinkin iskän pussailuun, mulle sanoo joskus "eiiii" ja nauraa ja juoksee karkuun :D Nyt on 1,3v tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
No miksei voisi.
Meillä ei tyttö paljoa välitä pussailla. Tai no yrittää se metsästää minun suuta kiinni. :$

Siis yrittää metsästää suuta kiinni? Nyt en ymmärtänyt :D

No siis selitin huonosti. Siis yrittää pussata suulle.

mun poika pusutteli kans jo nuin pienenä takasin, ja uskon että tarkoituksella =)
Muutenkin vähätellään paljon mitä minkäkin ikäinen lapsi ymmärtää...aina kuulee sanottavan ettei ne ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No miksei voisi.

Siis yrittää metsästää suuta kiinni? Nyt en ymmärtänyt :D

No siis selitin huonosti. Siis yrittää pussata suulle.

no niin :D . Mulla on vaan pitkät piuhat :snotty:

Yhteistyössä