Hassu kommentti Vappu Pimiältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassukissa

Vieras
Vappu on musta ihana ja tyylikäs enkä ole mitenkään kade, siitä ei ole kyse mutta... Jotenkin huvitti hänen kommenttinsa vkl:n Iltiksessä kun ostaa paljon vaatteita ja kenkiä että ne on hänen juttunsa siinä missä toinen kerää posliininorsuja kirjahyllyn päälle. Ei niitä musta ihan täysin voi verrata toisiinsa. Jotenkin vaan huvitti.

No musta tass juttu menee just niin, et toinen ostelee posliininorsuja ja toinen vaatteita ja kenkiä.. Jokaisella se oma juttunsa.. Eli kyllä niitä voi verrata, miksei muka voisi ap?

Alkuperäinen kirjoittaja hassukissa:
Vappu on musta ihana ja tyylikäs enkä ole mitenkään kade, siitä ei ole kyse mutta... Jotenkin huvitti hänen kommenttinsa vkl:n Iltiksessä kun ostaa paljon vaatteita ja kenkiä että ne on hänen juttunsa siinä missä toinen kerää posliininorsuja kirjahyllyn päälle. Ei niitä musta ihan täysin voi verrata toisiinsa. Jotenkin vaan huvitti.

Mäkin tykkään Vapun tyylistä ja jutuista :) Ehkäpä hän tarkoitti posliininorsuilla ihan mitä vaan muuta, mihin kukanenkin rahojansa käyttää. Niin mä sen ymmärtäisin.

minunkin mielestä, toinen pitää toista asiaa "tärkeämpänä" tai omana juttuna...toinen haluaa ostella vaatteita ja kenkiä, toinen norsuja toinen sisustaa kotiaan toinen ei osta mitään vaan laittaa kaiken säästöön......ihan ok kommentti kertoo vaan et vappu haluaa ostella vaatteita vaikka ei niitä välttämättä tarvitsisi niin paljoa, se on vaan hänen juttunsa :D

Siis noihan se juuri menee ja on täysin verrattavissa olevia asioita. Toiset ihan totta kerää krääsää ympärilleen, toiset esim. on hulluna meikkeihin, kenkiin, huiveihin yms. Ostomanian kohde vain vaihtuu, esineet - kosmetiikka - asusteet - mausteet - astiat - elokuvat jne jne.

Äh, katosko mun kommentti?
Niin siis taisin ajatella liian simppelisti kun ajattelin Vapun tarkoittavan kirjaimellisesti posliininorsuja ja mulle, sori vaan, tulee mieleen niistä joku Tiimari-krääsä ja ajattelin että rahallisesti puhutaan eri asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
meillä mies kerää vain ja ainoastaan DVD elokuvia ja boxeja, mä en mitään, tykkään kyllä törsätä kotiin, lasten vaatteisiin, lasten leluihin. Itseeni upotan turhan harvoin rahaa.... :/

Meillä ihan samoin

Alkuperäinen kirjoittaja hassukissa:
Äh, katosko mun kommentti?
Niin siis taisin ajatella liian simppelisti kun ajattelin Vapun tarkoittavan kirjaimellisesti posliininorsuja ja mulle, sori vaan, tulee mieleen niistä joku Tiimari-krääsä ja ajattelin että rahallisesti puhutaan eri asioista.

No nuin ajateltuna kyllä =). Mun tädilläni on suuri posliininorsu heidän alakerran aulassaan ja se on maksanut monta sataa euroa ;D

Yhteistyössä