Hartiapistos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Ihan mielenkiinnosta kyselen mistä moinen johtuu.
Sellanen joka vihlasee hengittäessä (etenkin syvään hengittäessä) toiseen hartijaan.

Luin sattumoisin aiheesta ja tunnistin vihdoinkin tuon kivun jota on hiukan vaikea selittää :D
Joku puhui kohdunulkoisista raskauksista jne mutta sitä se ei varmasti ole. Mistä johtuu?

Ei siis sellainen lihaskivun tapainen, vaan semmonen...hmm..vihlova...."säteilee" käteen.. ja jotenkin noin. :)

Kummallista, mutta pahimmillaan tuo oli sektion jälkeen, vaikka tietääkseni leikkasivat vain mahasta :D

Mulla sitä oli pitkään sektion jälkeen. Liittyy kuulemma ihan vaan siihen sektioon, tai yleensä vatsan alueen leikkauksiin, näin sanoivat sitten kun menin toisen kanssa sektoitavaksi. Silloin sain salissa jo paremmat lääkitykset ja sitä hartiapistosta ei tullut. Se on joku hermokipu, joka sattuu kulkemaan vatsan alueen hermoista. :D En tiiä, ite en ollut kuullutkaan. Melkein mulla oli se hartiakipu silloin pahempaa kuin mikään muu.

Mulla sitä oli pitkään sektion jälkeen. Liittyy kuulemma ihan vaan siihen sektioon, tai yleensä vatsan alueen leikkauksiin, näin sanoivat sitten kun menin toisen kanssa sektoitavaksi. Silloin sain salissa jo paremmat lääkitykset ja sitä hartiapistosta ei tullut. Se on joku hermokipu, joka sattuu kulkemaan vatsan alueen hermoista. :D En tiiä, ite en ollut kuullutkaan. Melkein mulla oli se hartiakipu silloin pahempaa kuin mikään muu.

Hmmm..miksiköhän se sattui sitten ennen sektiota myös :O?!
Vai olenko vain "jumissa" :D

Yhteistyössä