HARTAN-tuplat,mistä saa suomessa ostettua?

Eli kaipailisin kovasti infoa mistä päin Suomea saa Hartaneita ostettua.
Hermot palaa nyt käytössä oleviin rattaisiin ja hartanin tuplat tahtoisin tilalle, yksösten hartanit oli niin loistavat että merkkiin rakastuin ja emmaljunga ei nyt oikein ole pärjännyt käytössä!
 
Eilen heille soittelinkin,mutta heillä ei näitä ollut lainkaan enää varastossa ainakaan toistaiseksi. Eli myyty loppuun! :/

Itse kyllä varmaan tilaisin Saksasta mutta olisi kivaa käydä kokeilemassa taikka kuulla käyttäjien kommentteja kokemuksista!

Emmaljungiin en vain jotenkin totu millään kun oon kerran aiemmin Hartaneiden 'makuun' päässy!! Ne vaan oli niin ihanat!! :heart:
 
Minnali
Meilläkin on kesällä tarvetta tuplarattaille, ja kartoitan vaihtoehtoja. Hartanin tuplissa näyttää olevan eturattaat ns. sateenvarjorattaiden tyyliset, oliko yksikkörattaissa myös samanlaiset? Toimivatko Suomen talvi- ja loskakeleissä, meillä rattaita käytettäisiin todella ulkoiluun ja lenkkeilyyn muualla kuin kaupungissa? Kiitokset mielipiteistä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 22:08 Minnali kirjoitti:
Meilläkin on kesällä tarvetta tuplarattaille, ja kartoitan vaihtoehtoja. Hartanin tuplissa näyttää olevan eturattaat ns. sateenvarjorattaiden tyyliset, oliko yksikkörattaissa myös samanlaiset? Toimivatko Suomen talvi- ja loskakeleissä, meillä rattaita käytettäisiin todella ulkoiluun ja lenkkeilyyn muualla kuin kaupungissa? Kiitokset mielipiteistä!
Moi!
Meillä oli yhden muksun rattaissa ihan normaalirenkaat, mutta uskoisin että nuo tuplarenkaat toimis ihan hyvin. tai ainakin itse oon niin huono lähtemään niin kurjalla kelillä ulos etteikö siellä noilla pääsis ja useinhan kuitenkin tiet on aurattu ajoissa. Matkarattaillakin oon pärjänny hangessa ja sohjossa ja noista hartaneista oon miettiny että nehän voi sillain 'kipata' pelkkien isojen renkaiden varaankin jos nyt tiukka paikka tulee ja työntää vain kahdella renkaalla...

Vielä kun vaan näitä saisi jostain kun vauvatalo johannakin on myyny omansa loppuun ainakin toistaiseksi... :/
 
kuumeilija loikkii
heips, Suomessa taitaa tosiaan myydä vain Vauvatalo Johanna.

rahaa säästät tilaamalla Saksasta samat menopelit, ainakin www.pingpong-online.de on paljon käytetty ja hyväksi havaittu. antaa vuoden takuun ja rahtivapaasti kotiovelle, jos tilauksen arvo yli 300 e..
 
Tiedoksi vaan
Että se PingPongin takuu toimii niin, että lähetät vaunut sinne omalla kustannuksella korjattavaksi tai odottelet varaosia parisen kuukautta ja korjaat omalla kustannuksella. Tuttavani Teutonioista oli jo tullessaan Pingpongilta akseli rikki, uutta akselia saivat odottaa 8 viikkoa!! Pyöräliike vaihtoi akselin parilla kymmenellä eurolla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 20:10 Tiedoksi vaan kirjoitti:
Että se PingPongin takuu toimii niin, että lähetät vaunut sinne omalla kustannuksella korjattavaksi tai odottelet varaosia parisen kuukautta ja korjaat omalla kustannuksella. Tuttavani Teutonioista oli jo tullessaan Pingpongilta akseli rikki, uutta akselia saivat odottaa 8 viikkoa!! Pyöräliike vaihtoi akselin parilla kymmenellä eurolla.
Niinhän se on yleensä kaikkien takuiden kanssa, ostaja vastaa kuluista huoltoon asti, huolto vain korjaa tuotteen tai antaa uuden tilalle....
 

Yhteistyössä