Hartan Top Line

Hartanista harvemmin kuulee arvioita, Briot, Emmaljungat ym. jyräävät. Olisiko jollain kokemuksia, niin hyviä kuin huonoja ko. merkistä ja ehkä jopa Top Line mallista?
Joulukuussa syntyvälle vaaville ollaan tuumailtu otsikon mukaista mallia ja tähän mennessä ainoa miinus tuntuisi olevan pieni ja aika heiveröinen kori/tavaratila vaunun alla.

Ja täällä jo jonkin verran keskusteltukin Saksasta tilaaminen... Hintaeroa noin 300 ?, mutta saksasta tulleissa ei mukana laukkua eikä istuimen jalkaosan lisäkappaletta. Ja Saksasta tilatuilla takuu on vain 1 v.

Ei ole helppoa tuo esikoisen vaunujen hankinta, kun ei sitten millään konstilla voi tietää mitkä asiat ois tärkeitä... :)
 
Kimkhuu
Meillä on Hartan Skater X:t, olen ollut tyytyväinen. Mielestäni kauniit ja laadukkaan oloiset vaunut, jotka valmistetaan Saksassa toisin kuin monet muut "saksalaiset" merkit. Ainoastaan käsijarrun jarrupala jouduttiin vaihtamaan, mutta sehän onkin kuluva osa. Vaunut ovat olleet käytössä reilun vuoden.

Meidän rattaat on Saksasta tilattu, mun muistaakseni niillä on 2v. takuu. Valmistajahan antaa takuun, miksi se vaihtelisi eri ostopaikkojen välillä? Me säästimme n. 350 euroa, varusteiksi otin vain kopan ja jalkapeitteen. Ne ovat olleet kovassa käytössä, muita varusteita en ole osannut kaivatakaan.
 
Meillä myöskin on nuo hartan skaterit. saatiin ne tavallaan lahjaksi minun vanhemmilta kun odotimme esikoista, joka nyt 1v 4kk ikäinen liikkuva poika.
ollaan tyytyväisiä. tilaa on hyvin istua myös isomman lapsen ja ovat olleet tukevat. meidän ei ole tarvinnu vaihtaa osia.
meillä jalkapeite ja koppa ja lisäksi sitten aurinkovarjo ja hoitolaukku. siinä varmaan olleellisemmat mitä pienen lapsen vanhemmat tarvitsee.
meidän vaunutkin tilattiin saksasta. takuu aikaa en muista, mutta säästettiin ainakin 300?
 

Yhteistyössä