Harsoliinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Heips! Olisin kyselly että mistä mahtaisi saada harsoliinoja ostettua? Tietääkö kukaan? Meinasin että jos äitiyspakkauksen mukana tulleet eivät riitä.. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi mistä niitä saa!

Ihan tavallisten isompien markettien vauvatarvikehyllystä löytyy tavallisia valkoisia harsoliinoja. Imukykyisempiä tai esim. kuviollisia saa sitten esim. kestovaippoihin erikoistuneista nettikaupoista.

Neuvolatäti sanoi, että sopiva määrä olisi kaksi tusinaa. Kuulostaa paljolta, mutta kai niitä sitten likastuukin tiheään tahtiin ja jos ei viitsi jatkuvasti pestä.

...Niin ja pukluliikoiksi oon itse niitä ajatellut. Kertisvaippoja ois tarkotus käyttää. Meillä on siis noita harsoja nyt se 11 kpl, eli äippäpakkauksen 5 kpl + ne 6 jotka itse ostin. ;o)

Meidän vauva puklaili aikas paljon eli mä ompelin itse niitä lisää aikas paljon. Toi kaksi tusinaa vois olla hyvä määrä. Itse tosin tein puolet pienempiä kuin noi äitiyspakkauksen liinat. Harsoa vaan kangaskaupasta ja saumurilla tai ompelukoneella ompelin reunat.

anttilasta joo, ja niitä tosiaan tarvii ISON määrän, ellei halua sitten joka päivä harsopyykkiä tehdä. Tulee meinaan paljon halvemmaksi esim. puklut, kuolat yms. kuivia noilla ja pestä ku aina käyttää talouspaperia mitä siltikin kuluu tuhottomasti. Harsoja käytän myös pyllypesulla, kuivittelemiseen,alustana, aurinkosuojana autossa kaukalon päällä, unirättinä....silitysrättinä aroille vaatteille (ei siis vauvan vaan aikuisten..heh.).