Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen jouluaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoonAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen jouluaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
Kiitos tiedosta, pitääkin käydä katsomassa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon
oleppa hyvä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kiitos tiedosta, pitääkin käydä katsomassa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoonAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen jouluaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
mä tykkään tosi paljon asioida tuolla.. sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. ainaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoonAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen jouluaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
...ja halvemmalla monesti kuin esmes netanttilastaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä tykkään tosi paljon asioida tuolla.. sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina
ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteriAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:...ja halvemmalla monesti kuin esmes netanttilastaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä tykkään tosi paljon asioida tuolla.. sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina
Emmä Potterista tiedä, mutta noin yleisesti ottaen tuolla on dvd:t halvempia kuin esim. netanttilassa, eli veikkaan tuon elokuvankin olevanAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri
toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jneAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Emmä Potterista tiedä, mutta noin yleisesti ottaen tuolla on dvd:t halvempia kuin esim. netanttilassa, eli veikkaan tuon elokuvankin olevanAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri
Oli siellä merkintäkin, että -5% alennus :wave:
Juu niin on, ollaan ostettu tuolta aika usein elokuvia.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne
mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Juu niin on, ollaan ostettu tuolta aika usein elokuvia.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne
Sama vika rahikaisellaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty:
paha paha tapaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sama vika rahikaisellaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty: