Harrastatteko pelkkää lähetyssaarnaajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti se riippuu täysin siitä otatko mieheltä suihin vai et. Jos otat, teillä on käytössä paaaaljon muitakin asentoja kuin pelkkä lähetysaarnaaja. Jos taas et ota, niin teillä ei tietenkään ole yhtään mitään muita asentoja kun pelkkää lähistä, siinäkin nainen makaa liikkumatta lahnana. Eli koska teillä ei ole muita asentoja niin sä et myöskään ota suihin. Näin se menee.

[QUOTE="vieras";23346773]Me ollaan pitkään harrastettu vain koiraa. Eli nainen kontillaan ja mies lykkii takaapäin. Se on hyvä asento[/QUOTE]

Eikös tämä ollut sen jonkun BB-tyypin mielestä perusanaali. :laugh:

Ei meillä muuta tehdä enkä muuta kaipaakaan. Miten teillä?

Sama täällä. Mies on susiruma, joten en halua sitä katsella, siksi myös valot pois päältä. Ja olemme niin köyhiä, että lämmitykseen ei ole varaa, joten harrastamme seksiä vain peiton alla.
Emme me kyllä kovin usein tuotakaan harrasta, ainoastaan joskus sunnuntaisin kala-aterian jälkeen. Lahna on meidän lempikalamme.

Alkuperäinen kirjoittaja näinjoo;23346801:
Sama täällä. Mies on susiruma, joten en halua sitä katsella, siksi myös valot pois päältä. Ja olemme niin köyhiä, että lämmitykseen ei ole varaa, joten harrastamme seksiä vain peiton alla.
Emme me kyllä kovin usein tuotakaan harrasta, ainoastaan joskus sunnuntaisin kala-aterian jälkeen. Lahna on meidän lempikalamme.

:D

[QUOTE="alkup";23346874]Ei nyt viilata pilkkua...

Ootte kaikki tommoisia seksihurjastelijoita:([/QUOTE]

Ollaan joo, aivan mahdottomia hurjastelijoita (punastuu).
Suihin ei meillä kyllä oteta, mutta aina jouluisin otetaan takaapäin. Mies aina lopuksi hohottaa sillä tavalla hurjasti joulupukkimaiseen tyyliin. Houhouhou..on se semmoinen vaan semmoinen pukki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23346928:
Suihin ei meillä kyllä oteta, mutta aina jouluisin otetaan takaapäin. Mies aina lopuksi hohottaa sillä tavalla hurjasti joulupukkimaiseen tyyliin. Houhouhou..on se semmoinen vaan semmoinen pukki ;)

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23346928:

Ohhoh:O

Tuntuis aika syntiseltä jos mies olis takana ja, apua.

Pussi päähän. :D

Ei kait! Hyvä isä sehä olis jo perverssiä! Toisaalt, kai mä sit vapautuisin niist estoist mitä ennen kolmeekybää pitää jonku nikittömän mielest poistella (aaapuva, munha tarttee pitää kiiret ku ei oo miestäkää ja kaamees estoi poisteltavan ja VAA VIIS VUOTTA aikaa!!!!)
Sit taas toisaalt, paskamutsi ku oon ni kaikki pussit on varattuna eineksille ja Eryhmän jutuille. KarmeeTA!! :D :D :D ;)

Meillä on milloin mikäkin asento. Yhdessä vaiheessa takaapäin oli aika vakio, mutta empä ensimmäisiin yhdessä olo vuosiinkaan ottanut suihin kuin muutaman kerran nyt taas aikas useasti ja olen ruvennu jopa tykkäämään siitä :D Mies on taas aina tykännyt antaa suu seksiä. Lähetyssaarnaajassa läheistyys ehdottomasti parhainta. Viimeeksi taidettiin lykkiä kodinhoitohuoneessa seistaaltaan, mies oli takana. Olipas yksityiskohtainen kuvaus. Miten useasti teillä on seksiä? Meillä on viimeisen vuoden aikana alkanut kerrat harventumaan. Yhdessä oloa takana 7vuotta.

Myö vaihellaan asentoja,välillä tavallinen lähetyssaarnaaja tai tuossa asennossa miun jalat miehen olkapäillä tai ristissä miehen lantiolla tai takaapäin peppu pystyssä tai mie makaan vatsallani.
Välillä taas mie oon miehen päällä ratsastamassa.Joskus mie oon nojatuolissa puoli-istuvassa asennossa peppu lähellä tuolin reunaa ja jalat miehen olkapäillä tai ilmassa.Tuosta edellisestä asennosta tykkään paljon,samoin mies.:D
Ai niin meinas unohtua lusikka-asento,varsinkin aamulla tykätään tästä.:)

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä lähetyssaarnaaja on ihan aliarvostettu asento! Meillä harrastetaan seksiä kaikenlaisissa asennoissa, mutta lähetyssaarnaaja variaatioineen on oikein jees. Itse tykkään todella paljon mm. sellaisesta asennosta, jossa olen miehen alla selälläni ja jalat on ylhäällä miehen olkapäillä. Tuntuu tosi hyvältä. ;)

Yhteistyössä