Harrastaako miehet loppujen lopuksi vähemmän yhden illan juttuja kuin naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tällä palstalla tuntuu, että lähes jokainen nainen on niitä ainakin jossain elämänvaiheessa harrastanut kun taas monelta löytyy mies, joka ei ole niitä harrastanut (kahden ketjun perusteella). Olen aina ajatellut, että miehet harrastaisivat enemmän irtosuhteita. Mutta ehkä ne naiset eivät ole osallistuneet ketjuihin, jotka eivät ole harrastaneet? Itse en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja enkä aio harrastaakaan.

Hmm.. jos miettii, niin toisaalta tuntuu siltä että on enemmän miehiä jotka pokailevat naisia. Mutta.. jos nuo muutavat miehet pokailevat aina uuden naisen, tuolloinhan on enemmän naisia joilla on kokemusta yhden illan jutusta/jutuista, kun taas miehet ovat pääosin niitä samoja tyyppejä jotka keräilevät sulkia hattuun. Olipas loistava pohdinta :D

Mikä on harrastamista? Jos on pari kolme kokeilua, onko "harrastanut" yhden illan juttuja?

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Mut jos vaikka toinen osapuoli ei pidäkkään sitä yhden illan juttuna vaan odottaa jotain enemmän, onko se silloinkin vain yhden illan juttu?

no jos se on vain yhden illan niin.... ei kai se siitä mikskään muutu vaikka toinen kuinka ajattelee et haluaa jotain enemmän

Laitan tähän perään gallupin : eli, Kuinka monta seksikumppania teillä on ollut?

Aika monta, mutta baarista on tarttunut mukaan vain 2-3. Mielestäni aika vähän, jos olen parin vuoden aikanakin bilettänyt parhaillaan neljänäkin iltana viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Laitan tähän perään gallupin : eli, Kuinka monta seksikumppania teillä on ollut?

En ole laskenut...riittävästi :xmas:
Ikää 32 v.

Mä olen laskenut eikä ole riittävästi. :whistle: Yhden voisin vielä ottaa lisää ja se olisi siinä. :D Ikää 29v.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

En ole laskenut...riittävästi :xmas:
Ikää 32 v.

Mä olen laskenut eikä ole riittävästi. :whistle: Yhden voisin vielä ottaa lisää ja se olisi siinä. :D Ikää 29v.

Tunnustan: yritin mäkin laskea, mutten muista kaikkia :xmas:

Tiedän kyllä lukumäärän, mutta en kai mä nyt niin hullu ole, että sen täällä kertoisin. :whistle:

Mäkin osaisin kertoa kymmenluvun :xmas: mutten jaksa sitä "siis ka-ma-laa, iik, hirveetä, sukupuolitaudit, moraalittomuus, järkyttävää "- mussutusta mikä siitä sitten alkaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja neepu:
Alkuperäinen kirjoittaja neepu:
Eikö täällä ole ketään jolla määrä olisi numeroin kerrottavissa tai edes muistettavissa? :D

Tiedän kyllä lukumäärän, mutta en kai mä nyt niin hullu ole, että sen täällä kertoisin. :whistle:

Taitaa olla suuremmankin luokan salaisuus. :D :whistle:

No mä en vain halua sitä toitottaa kaikille. :snotty: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
Niin eikö ainakin heteroilla se yhdenillanjuttujen harrastajien lukumäärä oo sama kummallakin sukupuolella :whistle: :xmas:

Galluppiin: kumppaneita 4 (ja tähän näyttäis jäävän :D), ikää 21.

Ei, koska (niinkuin joku jo mainitsi), jos otetaan kymmenen miestä ja kymmenen naista, ja yksi mies käy kuksimassa niitä kaikkia naisia yhden kerran, niin meillä on 1 mies joka harrastaa yhden illan suhteita ja 10 naista, jotka niitä harrastavat.

Muoks. 1.

Yhteistyössä