harrastaako kukaan juoksua?

• Viestiketjun aloittaja apua aloitukseen!
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko teillä muuten kaveria lenkeillä mukana?
mä tarvitsen kyllä jonkun tsemppikaverin, joka edes kerran viikossa olis mukana. niin ei kehtais olla liikkumatta välipäivinäkin.. sillai löytyiski varmaan motivaation-pitoa. :)

Mulla on välillä Salsai kaverina. =)

Ja myönnän, et ilman kaveria lenkki voisi jäädä lyhyemmäksi ihan vaan siks kun on tylsää, tai vauhti hitaammaksi kun laiskottaa.

Yksinäni juoksen yleensä tossa metsässä niin et välillä pingon todella lujaa ja sit taas palauttelen hitaammin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
mä tarvitsen kyllä jonkun tsemppikaverin, joka edes kerran viikossa olis mukana. niin ei kehtais olla liikkumatta välipäivinäkin.. sillai löytyiski varmaan motivaation-pitoa. :)

Ja myönnän, et ilman kaveria lenkki voisi jäädä lyhyemmäksi ihan vaan siks kun on tylsää, tai vauhti hitaammaksi kun laiskottaa.

Yksinäni juoksen yleensä tossa metsässä niin et välillä pingon todella lujaa ja sit taas palauttelen hitaammin.
mihin tuo spurttaaminen auttaa?

mihin tuo spurttaaminen auttaa?
Kai se kasvattaa vauhtikestävyyttä.

Mut ainakin siitä tulee hyvä olo!

Eikä lenkkejä muutenkaan kannata juosta aina samalla tavalla. Muuten koko touhuun puutuu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juoksija:
Tnnareilla sä saat vain jalkasi kipeiksi.

Jos tosissaan aiot juosta kannattaa tossuihin uhrata yli viisikymppiä -jopa satanenkin.
aion juosta! :)
eli huomenna kunnon kenkien ostoon. ja hiljaa aloitan.
Juu kunnon kengät, asiantuntevan myyjän neuvoilla on ehdottomat. Mä ostin tossut joiden hinta kirveli kyllä, mutta ne ON niin huippuhyvät. Ei siis se hinta vaan niiden kenkien sopivuus. Myyjän pitäisi osata neuvoa, tarvitsetko tukea vai neurtaalin kengän jne. Vääränlainen kenkä vie koko juoksuilon.
minkälainen on tukikenkä?
Kirjoittaja varmaan viittasi pronaatiotuettuun juoksukenkään, jossa siis on erillinen tuki kaariholven alla. Aika monella ihmisellä on lättäjalat ja pronaatiotuetut kengät on siksi tärkeät. Vähentää polviongelmia juostessa.

Yhteistyössä