Harmittaako miehet

• Viestiketjun aloittaja Miettivä nainen
  • Ensimmäinen viesti
Miettivä nainen
Olen oikea pepunpuristelija ja tykkään niin sanotuista seksivaatteista miehenkin päällä stringeistä ja mitä niitä onkaan. MUTTA Normaalisti naiset tykkäävät miehellä olevan niin sanotusti vähän peittävämpiä vaatteita alushousuina bokserit, shortseina polvien ylitulevat, housuina ei ainakaan tiukat. Seksikkäänä muut naiset pitävät ilman paitaa olevaa miestä tai pukumiestä.

Yleisesti yläkroppaa tunnustellaan ja katsellaan, itse miehen sukuelin on erittäin tarpeellinen. Itse kysymys haittaako miehiä ettei naiset yleensä ainakaan innostu teistä tangoissa, stringeissä, jock-strapeissa, ei välttämättä edes kuin olette alasti? Haittaako ettei naiset innostu pepuistanne, reisistänne vaan ennemminkin ei niin "seksialueista" rintakehästä ja käsistä? Haittaako että vain naiset voivat pukeutua niin sanotun tosi seksikkäästi ja sitten meidän peppuja kosketellaan ja ihaillaan? Haluatteko joskus olla oikeita seksiobjekteja ihailun kohteena, jopa ehkä alistettuina?

Yleistinkö nyt liikaa muut naiset vai mitä mieltä? Sen tiedän poikkeuksia aina on mutta siitä ei ole nyt kysymys. Puhun nyt yleisellä tasolla.

vastaus
kuvailemiasi naisia on ja ei ehkä ole pieni joukko. minun kanssa seurustelleista naisista on halunnut katsoa minua alasti, kouria takapuoltani ja ehkä yläkroppa ei ole ollut se seksijuttu vaikka sitäkin on kosketeltu tai ihailtu. naisista kukaan ei ole vaatteillaan tai alusvaatteilla yrittänyt olla sen erityisemmin seksikäs.

kuvailet narsisteja
nainen itse laittaa itsensä seksikkääksi ja ostaa itselleen seksikkäitä vaatteita. miehen hän laittaa pukeutuvamaan päinvastaisesti. nainen ihailee maksimissaan yläkroppaa. nainen ei koske pakaroihin kuin harvoin. saa olla aika narsistinen nainen jos nainen on kuin aloittaja kuvailee. kuvailin tässä itsekin narsistia.

Wendyy
Haluan pakaroitani ja reisiän puristeltavan ja kroppaani katsottavan sänkytouhuissa. Ei pelkästään höyrykoneena oleminen selän ja muun yläkropan kosketteleminen riitä.

Yhteistyössä