Harmittaa..

Tulevamamma87

Jäsen
25.11.2010
31
0
6
tammela
Laitoin jokusen aika sitten tänne palstalle eri paikkaa vaan kyselyn jossa hain muita äitejä asuinpaikkakuntani läheltä, noh sitten sain yv-viestin yhdeltä mammalta ja laitoin sitten hänelle takasin viestii ja sitä rataa ja nyt hänestä ei ole kuulunu yhtään mitää vaikka laitoin toiseen kertaa viestin hänelle jos edellinen ei mennyt perille asti.. Harmittaa vaan että on tollasia ihmisiä jotka ei sit viitsi edes lähettää takas viestii et sori ei nyt natsannut.. Harmittaa ihan senkin puolesta että kovin yksinäinen olen ku juuri muuttanut vieraalle paikkakunnalle ja ystävätkin vähissä ku jäivät edelliselle paikkakunnalle.. olisi kiva saada juttukaveri tai vaikka useampi mut sitä on vissiin turha täältä hakee..

kaikil ei ole aikaa käydä tääl joka päivä tosiaan, varsinkin jos on perhettä yms, voithan laittaa kyseiselle henkilölle vielä viestiä aiheesta, kysyä et onko jokin erityinen syy, ettei välitä enää vastailla? ja joskus on ihan hedelmällistä aloittaa ystävyyttä, vaikka ei asuisikaan samallla paikkakunnalla..

Juu tiiän että ihmiset ei käy täällä joka päivä ja sitä en olettanukkaa mutta tästäkin on sellanen 2 viikkoa aikaa ja vastausta ei ole kuulunu.. mutta kai hänelläkin on sitten hyvä syy siihen että on jättäny vastaamatta.. jäi vaan itelleni paha maku suuhun siitä..

Yksi syy, ettei natsannut, voi olla tollainen itsesäälissä rypeminen ja sen sellainen. Sellainen asenne, että itse on niin kaltoin kohdeltu, eikä itsessä ole mitään vikaa, mutta ne on ne muut, jotka aiheuttaa koko ajan kaiken surun... Nyt itseä niskasta kiinni, jos näin on! :)

Yksi syy, ettei natsannut, voi olla tollainen itsesäälissä rypeminen ja sen sellainen. Sellainen asenne, että itse on niin kaltoin kohdeltu, eikä itsessä ole mitään vikaa, mutta ne on ne muut, jotka aiheuttaa koko ajan kaiken surun... Nyt itseä niskasta kiinni, jos näin on! :)

No ensinnäkin hain vain juttuseuraa ja hän olisi ite voinu olla kirjoittamatta mulle jos ei kiinnosta.. tollanen ihmisten kiusaaminen ei mun mielestä kauheen mukavaa ole.. Onhan sellasten ihmisten helppo tulla sanomaan että ota niskasta kiinni kellä on kaikki hyvin ja ystäviäkin riittää vaikka millä mitalla.. Enkä mä missään itsesäälissä kieri vaan yritän saada uusia ystäviä.. ja juuri tämän takia että tulee tälläsiä kommenteja nii ei paljoo auta mun tilannetta!

Yhteistyössä