Harmittaa niin vietävästi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Olisin mennyt rallia katsomaan ja ryyppäämään mutta kun 9kk poikamme sai flunssan joka jo mulla oli niin ei voikkaan.Isänsä koko 2vkoa ollut kesäloma mennyt flunssasssa.

Muakin harmittaa että multa menee mökkireissu sivu suun, mies pääsee ja mie en :| Johtuu lapsenvahdin peruuntumisesta. Mutta no, ei onneks ole suuri menetys kun itse en olis kuitenkaan voinut ottaa mitään kun tuli se plussa eilen =) Me mennään yökylään kaverin luokse niin on jotain kivaa tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Vittu mitä jeesustelua.Jos jotain illanviettoa suunnittelee niin ärsyttäähän tuo jos ei pääsekään!Toivottavasti laps paranee pian ja saat suunniteltua uudet riennot =)

No älä muuta sano!
Oot heti huono äiti jos asia harmittaa!
Munki piti päästä nyt viikonloppuna ekaa kertaa ulos lapsen syntymän jälkeen (lapsi 7kk) mutta sattuneista syistä en pääsekkään.
Ja kyllä harmittaa, pirusti!!!

Oon nyt varmaan ihan paska ku olinkaan jättämässä noin pientä isänsä kanssa :D

Vittu mitä jeesustelua.Jos jotain illanviettoa suunnittelee niin ärsyttäähän tuo jos ei pääsekään!Toivottavasti laps paranee pian ja saat suunniteltua uudet riennot =)

Vittu kun aikuiset tota vittua hokee vittu jokapaikassa vittu!

Alkuperäinen kirjoittaja vittu:

Vittu kun aikuiset tota vittua hokee vittu jokapaikassa vittu!

Puhe mistä puute :D vittu

Yhteistyössä