harmittaa, kun suunnitelmat menee mönkään :/ *tuhraa vuodatusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
koko viikon olen odottanut, että pääsen käymään kaupassa, ollut muutama juttu mitä on tarvinnut ostaa... mm. lahjat isälleni ja appiukolle.
Mies on teehnyt koko viikon autoremppaa, ja perjantaina sai sen vihdoin valmiiksi. Luulin, että pääsen kauppaan, mutta mies ei jaksanutkaan lähteä.
Mä en itse uskalla lähteä tolla autolla ajamaan, kun en ole sillä ole ikinä ajanut ja mua jostain syystä aina pelottaa ajaa oudolla autolla, muutenkaan en hirveästi pidä ajamisesta.
Sovittiin, että mennään tänään, mutta taas se siirtyy se kauppareissu :| LÄhdetään käymään miehen vanhempien luota hakemaan renkaita. sovittiin, että siivotaan, käydään kaupassa ja lähdetään sitten. Mutta jotenkin on käyty hitaalla, kun vasta nyt on paikat kunnossa ja tavarat pakattu.
Mies lähti hakemaan koira vahtia, ja sitten lähdetään. Kuulema vie isälleen ässäarpoja, mä joudun myöhässä viemään omalleni lahjan :(

Jotenkin mulla menee lähes aina kaikki suunnitelmat mönkään, jopa ne kaikkein pienimmätkin :snotty:

Miksi sä hyväksyt mieheltäsi käytännössä mitä vaan?
(aikaisempien viestiesi perusteella myös)

Olisit sanonut että ei oo kuule sun jaksamisistasi kiinni: olen odottanut kauppaan pääsemistä joten sinä viet minut sinne, kiitos. Ja hoidatte muut hommat myöhemmin.

[quote="åboriginaali"
]Miksi sä hyväksyt mieheltäsi käytännössä mitä vaan?
(aikaisempien viestiesi perusteella myös)

Olisit sanonut että ei oo kuule sun jaksamisistasi kiinni: olen odottanut kauppaan pääsemistä joten sinä viet minut sinne, kiitos. Ja hoidatte muut hommat myöhemmin.
[/quote]

teenkö mä niin :o
omasta mielestäni oon joustava :D

Miks oottaa koko ukkoo? Mee sinne kauppaan ittekses.
Jo noi oudot autot: niihin tottuu vain ajamalla. Mäki olin ennen noin arka outojen autojen kans, mutta Siperia opettaa. Aattelin, että on pienempi paha pieni pelko persees ku olla toisesta riippuvainen joka kääntees. Ja se itsensä voittamisen tunnetta on mahtava!!!!

Yhteistyössä