Harmittaa kun en vii kaikkia sivuja täyttää vauvakirjasta :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninna"

Vieras
Olen täytellyt vauvakirjaa ja lapsen ollessa 1,5 v se on melkein täysi.
Harmittaa vain kun muutamat sivut jäävät tyhjiksi kun en keksi mitä muuta niihin voisi laittaa.

Minulle ei järjestetty vauvakutsuja ja niille oli varattu koko aukeama, en myöskään tullut kuvanneeksi tai painaneeksi vauvan käsien ja varpaiden kuvia. Lomallakaan meillä ei ole vielä ollut varaa käydä, mutta tämän sivun voi onneksi täyttää sitten kun lähdemme lomalle. Etenkin nuo varpaiden ja käsien luvat harmittavat kun en vain tajunnut, että olisi voinut ottaa valokuvat sen sijaan, että olisi painanut jäljet :( Lisäksi oli kohta johon olisi pitänyt laittaa kuva jossa olen raskaana, siihen onneksi sai helposti toisenlaisen kuvan päälle. Koin oloni niin ryhävalaaksi ettei minusta otettu yhtään kuvaa raskausaikana. Tosin inhoan muutenkin minusta otettuja kuvia eli eipä niitä muutenkaan ole montaa.

Mä oon tehny niin, että jos on koko aukeama mitä ei oikeen pysty täyttämään niin oon teipannu ne sivut yhteen. Yläreunan jätän teippaamatta ja siitä tulee tasku, mihin voi laittaa vaikka raskauden aikasen neuvolakortin, synttärikortteja yms.

Kirjoitusvirhe on otsikossa. Piti lukea "voi".

Min85: Hyvä idea, noin taidankin tehdä :)

Jotenkin olisi ollut kiva kun olisin älynnyt kuvata sormet ja varpaat heti muutaman päivän ikäisenä.

[QUOTE="Ninnu";30527123]Kirjoitusvirhe on otsikossa. Piti lukea "voi".

Min85: Hyvä idea, noin taidankin tehdä :)

Jotenkin olisi ollut kiva kun olisin älynnyt kuvata sormet ja varpaat heti muutaman päivän ikäisenä.[/QUOTE]

Ymmärrän mutta pienet ne on vieläkin.

[QUOTE="Ninnu";30527123]

Jotenkin olisi ollut kiva kun olisin älynnyt kuvata sormet ja varpaat heti muutaman päivän ikäisenä.[/QUOTE]

Eikö teillä ole synnäriltä sitä pahvikottia, missä on painetu jalkapohja? Siitä voi ottaa kopion.

Ylimääräiset sivut voi peittää kokonaan valokuvilla.

Lohduttaudu sillä että meidän nuorimmaisellamme ei ole vauvakirjaa lainkaan. Ei vaan tullut hommattua sellaista.
Esikoisen jutuista kirjoittelin ihan paljonkin hänen vauva-aikanaan ja oikein päiväkirjatyylisesti, keskimmäisen kohdalla yritin samaa mutta se vaan aina jäi...ja jäi...joten juttuja on vain parilta ensimmäiseltä kuukaudelta.
Nuorimmaisesta ei ole olemassa edes yksittäin otettuja "kuukausikuvia" kuten on esikoisesta ja keskimmäisestä, nuorimmaisen kuvissa on aina keskimmäinen lapsi mukana.
Olen jälkikäteen kyllä kasannut tärkeitä virstanpylväitä tämän nuorimmaisenkin elämästä yksiin kansiin enkä usko että vauvakirjan puutos tulee hänen elämäänsä vaikuttamaan millään tavalla.

Varmaan olet ottanut lapsesta valokuvia, teetä niistä kuvakirja. Pysyypä kuvat siisteinä ja ojennuksessa.

Juu on minulla kohta kaksi sellaista isoa valokuvakansiota täynnä, eli ei nyt ihan ilman muistoja olla :) Niihin olen kyllä tyytyväinen, kun olen muistanut kirjoittaa päivämäärät ja kuvatekstit heti sekä liimailla muita pieniä muistoja mukaan. Rakastan koristella sivut näteillä papereilla, tarroilla yms. niin siksi mielummin liimaan itse kuvat kuin tilaan valmista kirjaa.

Muistan vain, että itsestä oli kiva selailla omaa vauvakirjaa jo lapsena niin siksi olen halunnut myös sellaisen täyttää omalle lapsellenikin.

Yhteistyössä