Harmittaa ku Pampers on niin kallis vaippa, istuvuus ku on loistava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh:n kukkarolle liikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh:n kukkarolle liikaa

Vieras
Tyttö on tosi pitkäselkäinen ja aika kapea. Nyt käytössä Pampers koko 4 (painaa vajaa 9kg) ja Liberoa oli joskus pari kuukautta sitten samassa koossa, jäi jo lyhyeksi. Libero olis vaan edukkaampaa. Oisko muitakin hyviä?

En oo minäkään näistä tinkiny. Mut ootko kokeillu niitä Lidlin vaippoja? Monethan kehuu niitä hyviksi. Itsellä ei tosin minkäänlaista mielipidettä oo antaa ku en oo kokeillu.

Jos housuvaipoista tykkää niin muumi walkersit yllätti tosi positiivisesti - muumin teippivaipoista pelkkiä huonoja kokemuksia nimittäin.
Muumi walkersit istuvat jopa paremmin kuin liberon housuvaipat ja kertaakaan eivät ole falskanneet.
Pampers baby dry-vaipat ovat mielestäni edullisempia kuin liberot ja tarjouksessa niitä on aina säännöllisesti jossain kaupassa.

hei olen ollut pampersin vakio kuluttaja pojallani. Miten ne on kalliita? En ole kokenut niitä yhtään kalliimmiksi ku esim liberot mitä en tykkää käyttää. Ostan pamperseja aina tarjouksesta 9.90? useamman paketin niin sitetn selviää seuraavaan tarjoukseen asti...joskus on lähemmäx 10 pakettia jemmassa.....en ole kun varmaan reilun kahden vuoden aikana ostanut normaali hintasia vaippoja 2 pkettia.

Lidlin Toujours vaipat ainakin tämä koko mikä meillä on 8-17 kg vai mikä lie niin on hyvä.Ei koskaan ole antanut pissejä läpi,nimenomaan yöpissejä, toisin kuin Libero vai Pampersko se oli.Mutta minä kyllä kovasti suosittelen Toujourssia.

Meillä päin kaikki vaipat on melkein täsmälleen samanhintaisia!
Mut kyllä mä vaihtaisin paremmin istuvaan vaippaan vaikka oliskin vähän kalliimpi.
Meillä muuten on myös tosi pitkäselkäinen tyttö (painaa 10kg ja käyttää vaippakokoa 8-15kg) mutta Pampersit ei istu ollenkaan! Jäävät selästä liian matalalle (housuvaipat).

Yhteistyössä