L
liisa
Vieras
Kaveri erosi miehestään ja sen jälkeen on elänyt villiä sinkkuelämää. No, mikäs siinä, tehköön niin, mutta kun se vonkaa varattuja miehiä. ja mikäs siinä, siis siinä mielessä, että eihän se mulle kuulu.. mutta kun se yrittää esim. mun miehen kavereita. Jos istutaan iltaa vaikka meillä ja mies on kutsunu kavereita ja jotku tulee ilman vaimoa, niin mun kaveri niitä yrittää iskeä. Tunnen aivan kamalasti myötähäpeää. Sanoin, et ne varattuja, mut kuulemma kyllä ne pettää, niinhän miehet tekee... No, ei kyllä oo pettäny nää muutamat kaverit ja yks jopa hermostui ja kovaan ääneen sanoi, että etkö sä ny tajua, mä oon naimisissa ja onnellisesti. Tää mun kaveri nauroi räkäisesti ja sanoi, et joo joo. Se mies sitten häipyi kotiansa, kun ei jaksanut kun yks tukkii itseään syliin ja halailee. Ja kaveri ei tajua, että tekee itsestänsä pellen
. Ja sama jatkuu aina, jos esim. meidän seurassa ravintolassa törmää mieheen, joka on varattu. Jos mies on sinkku, sitä ei kiinnosta.
En tiedä tarkalleen, miksi kaveri erosi. Siis riitoja heillä oli ollut jo kauan, mutta tästä vois päätellä, et sen mies petti ja nyt kaveri yrittää saada jokaisen liiton hajoamaan.
mun mies jo sanoi, et sitä ei meille enää kutsuta, kun sen kaverit kysyy etukäteen, et eihän se sun vaimon munahaukka-kaveri tule.
mua niin hävettää sen puolesta, mut en tiedä kuinka sanoisin sille, että tommonen on todella typerää.
En tiedä tarkalleen, miksi kaveri erosi. Siis riitoja heillä oli ollut jo kauan, mutta tästä vois päätellä, et sen mies petti ja nyt kaveri yrittää saada jokaisen liiton hajoamaan.
mun mies jo sanoi, et sitä ei meille enää kutsuta, kun sen kaverit kysyy etukäteen, et eihän se sun vaimon munahaukka-kaveri tule.
mua niin hävettää sen puolesta, mut en tiedä kuinka sanoisin sille, että tommonen on todella typerää.