Harjoitus supparit joka päiväisiä nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksosia odotteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksosia odotteleva

Vieras
Onko muilla samaa? :) Näitä suppareita tulee nyt joka päivä, niin että ne "kiusaa" oikein kun mahaa polttaa enkä voi edes nukkua. Ne alkoivat muutama viikko sitten satunnaisina, mutta ovat nyt siis jokapäiväisiä. Mahtaako nämä supparit siis valmistella kroppaa synnytykseen, vai ovatko aivan täysin harmittomia ja viattomia vaivoja vain? Maha kovana olen harva se hetki, enkä muuta voi kuin ihmetellä. Tulisikohan mahdollisesti nopeampi synnytys edes, tai jotain etua tästä polttelusta?? On olo kun olisi inhottavat menkat alkamassa!!
Nyt siis viikkoja täynnä karvaa vaille 35 ja kaksosia odottelen :)

Mulla alkoi vastaavat supistukset jo viikolla 20. Parikymmentä supistusta päivässä, olivat kivuttomia ja liittyivät rasitukseen. Lääkläri sanoi, etteivät mainaa mitää jos eivät ole kivuliaita, kohtu harjoittelee synnytystä varten. Minun kohdallani olisi ilmeisesti pitänyt harjoitella vielä enemmän, sillä synnytin 2,5kg tyttöä 30h ja ponnistin 2h..
Voi siis olla että sinunkin kohtusi synnytystä varten harjoittelee ihan vaan huvikseen tai sitten sinulla voi muutaman viikon päästä olla lapsoset sylissä.
Minun synnytykseni alkoi 38+5, en tiedä oliko ennakoivilla supistuksilla osuutta vai ei..

Kaksosia odottaessani mulla alkoi
nuo jokapäiväiset harjoitussupparit
viikolla 24,
pojat syntyivät 37+3, synnytys kesti 12,5 h,
josta ekan ponnistusvaihe kesti tunnin,
tokan 17 min.

En osaa sanoa, nopeuttaako se mitenkään synnytystä kun on noita suppareita,
mut jos tuntuvat kivuliailta,
ota yhteys synnytyslääkäriin.
Ihan hyvin kaksoset voi syntyä jo viikolla 35,
eli ois mahdollisesti jo lähes oikeita suppareita.

Yhteistyössä